Ligner din partner din far/mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2013

Muhmi

Fenja09 skriver:

Det skal jeg ikke kunne svare dig på - men kan fortælle at selvom ingen af mine kærester har mindet om min far, så har de faktisk alle sammen mindet om hinanden. Det mener folk i hvert fald - jeg selv har lidt sværere ved at se det, men typemæssigt er det nok den samme slags mand jeg er faldet for gennem årene

Har det på samme måde.. Alle dem jeg har haft som kærester har ALLE spillet guitar, de har alle været hippieagtige i deres væremåde og også haft nogenlunde samme udseende.. Men dem som jeg ikke har været kærester med har også lignt hinaden, ikke nødvendigvis udseende men i typen.. Badboys.. Men kunne ikke finde på at have sådan en douche til kæreste hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2013

B&J

det har jeg også altid sagt det du skriver, og ja min kæreste har rigtigt mange træk som min far havde,

de har begge en tynd tråd, og ser meget negativt på mange ting som min mor.... også... så det er begge sider...

han kan altid få en til at smile som min far

han har en fed humor som min far

han er tidliger alkoholiker, hvor min far var alkoholiker,

min kæreste har haft en deperation, det havde min far også..

der er alt for mange træk men udseenet nej men mange ting inden i...

brian er jordens bedste far, det tror jeg også min far ville ha været hvis han kunne finde ud af det...

Anmeld

9. marts 2013

Juliekp

Min kæreste ligner bestemt ikke min far på nogen punkter og gudskelov for det! Har aldrig haft en fyr der mindede om min far. 

Og jeg minder heller ikke om min kærestes mor, så her passer den ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.