Ligner din partner din far/mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.598 visninger
22 svar
1 synes godt om
7. marts 2013

Anonym trådstarter

Tråd for sjov

Nogen mener, at vi vælger en partner som ligner ens egne forældre.

Min kæreste siger nogle gange, når han er sur på mig, at jeg ligner hans mor!

Jeg ved ikke om min kæreste ligner min far, men han ligner i hvert feld sin far, på godt og ondt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2013

livhemdrup

Anonym skriver:

Tråd for sjov

Jeg ved ikke om min kæreste ligner min far, men han ligner i hvert feld sin far, på godt og ondt.

Min kæreste ligner min far på mange punkter. Samme erhverv, samme tøjstil, madvaner, humør og næsten også sind. 

Anmeld

7. marts 2013

MyLove E

Anonym skriver:

Tråd for sjov

Min mand ligner min far på mange punkter også lidt af udseende

Anmeld

7. marts 2013

CaWi

Anonym skriver:

Tråd for sjov

Min x kæreste lignede meget min far personligheds mæssigt.
Min nuværende kæreste er helt anderledes end min far. Han siger dog at jeg på nogle områder ligner hans mor lidt. Ved ikke om det er godt eller skidt
Min mor og moster har begge fundet en mand som ligner deres far af person. Og min kusine (mosters datter) fandt en som mindede om hendes far.

Så mange gange er der noget om snakken

Anmeld

7. marts 2013

Victoria2013

Min kæreste ligner lidt min far personlighedsmæssigt... det er tit når min mor og jeg snakker om min far og min kæreste, at der er ting de åbenbart gør på samme måde og de reagerer på samme måde også. Men udseende- og karriere-mæssigt ligner de slet ikke hinanden  de kommer også rigtig fint ud af hinanden heldigvis

Jeg er ret sikker på at jeg har en del mere tilfælles med min egen mor end med hans mor, for vi er virkelig forskellige personer og har meget forskellige interesser... jeg er ret meget min mors datter, både hvad angår udseende og på rigtig mange andre punkter

Anmeld

7. marts 2013

Valle81

Ja, i sin opførsel, så kan min mand godt minde meget om min far:0)

Mest sådan i, at de en gang i mellem får sådan en mindre hjerneblødning. Så skal der lige remses op: Er der lort på håndtagene, vi fyrer for fuglene, ryd op osv.

Sådan var min far også. Meget stille, men så fik han lige sådan en tur. Så havde han fået luft:0) Og så sad min mor, min søster og jeg der og fniste af ham:0)

Anmeld

7. marts 2013

DitteFisk

Egentlig ikke  Min far er til hårdt fysisk arbejde og min kæreste er medialog, game designer.. men det er sjovt, for jeg finder det yderst attraktivt når min kæreste også elsker at fixe vores ting herhjemme, som en lidt skabs-håndværker! 

Jeg tror jeg minder en del om min svigermor dog.. vi er begge pædagoger og deler ofte mening 

Anmeld

7. marts 2013

jydeinden

ja min kæreste minder meget om min far synes jeg men jeg minder overhovedet ikke om hans forældre synes jeg ikke selv.

Anmeld

7. marts 2013

C-Dog

Det håber jeg dælme ikke- for min far havde psykiske problemer og tog sit eget liv. Jeg minder ikke om mandens mor- han har bevidst valgt mig fordi jeg er stik modsat kvinderne i hans familie :-) jeg ligner tilgengæld min mor, og manden ligner sin far :-P

Anmeld

7. marts 2013

mth1987

Anonym skriver:

Tråd for sjov

Så er jeg vidst gået mod strømmen min mand ligner overhovedet ikk min far på nogen som helst punkter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.