Ligner din partner din far/mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Kan godt se det lidt med min kæreste der ligner min far lidt.. mest med at de begge har mørkt hår og spinkel i bygning og min kæreste ligner helt klart sin far og farfar.. hans lillebror ligner lidt mere deres mor...

jeg ved at jeg ligner min mor men jeg ligner absolut ikke kærestens mor...

Mener også det er noget med at dem der finder partnere der ligner forældrene er dem hvor barndommen måske ikke har været helt fantastisk... jeg f.eks. har aldrig kendt min far og er endt med en kæreste der af udseende ligner min far... min kærestes mor var ikke egnet som forældre(forælder?) og han er gået i den helt anden retning end hendes udseende...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2013

Bertris

Tråd for sjov

Nogen mener, at vi vælger en partner som ligner ens egne forældre.

Min kæreste siger nogle gange, når han er sur på mig, at jeg ligner hans mor!

Jeg ved ikke om min kæreste ligner min far, men han ligner i hvert feld sin far, på godt og ondt.

Min kæreste er nærmest min biologiske fars modsætning, tilgengæld minder hans personlighed på en hel del punkter min stedfars, som min mor var sammen med siden jeg var 1 1/2 år 

- Synes dog ikke at jeg ligner hans mor

Anmeld

7. marts 2013

Lullaby

Anonym skriver:

Tråd for sjov

Jeg ved ikke om min kæreste ligner min far, men han ligner i hvert feld sin far, på godt og ondt.

Jeg ligner min mands mor på mange punkter og han ligner min far på mange punkter. Vi joker ofte med det

Anmeld

7. marts 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Tråd for sjov

Min datters far minder på ingen områder om min far. Tror aldrig jeg har haft en kæreste der har gjort det, men det kan der måske også komme en fin analyse ud af hehe

Jeg ligner heller ikke min svigermor. Vi er vidt forskellige.

/Fenja

Anmeld

7. marts 2013

Anonym trådstarter

Min datters far minder på ingen områder om min far. Tror aldrig jeg har haft en kæreste der har gjort det, men det kan der måske også komme en fin analyse ud af hehe

Jeg ligner heller ikke min svigermor. Vi er vidt forskellige.

/Fenja

Det kunne være spændende

Hvorfor vælger vi som vi gør....????

Anmeld

7. marts 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Det kunne være spændende

Hvorfor vælger vi som vi gør....????

Det skal jeg ikke kunne svare dig på - men kan fortælle at selvom ingen af mine kærester har mindet om min far, så har de faktisk alle sammen mindet om hinanden. Det mener folk i hvert fald - jeg selv har lidt sværere ved at se det, men typemæssigt er det nok den samme slags mand jeg er faldet for gennem årene

Anmeld

7. marts 2013

Clisolka

Min kæreste minder også meget om min far - selvom jeg snart ikke kan huske så meget af ham  Det er bl.a. samme sind og væremåde jeg kan genkende 

Anmeld

7. marts 2013

Babydrøm

Anonym skriver:

Tråd for sjov

Jeg synes ik min kæreste minder om min far måske kun på at de sjældent er sure, men ellers ik Hverken udseene eller personlighed  

Anmeld

7. marts 2013

MortilElias2010

Tråd for sjov

Min mand minder om min mor Og far. Min storebrors kone minder/er min mor op af dage bortset fra at hun har rumænsk baggrund så er hun den perfekte støbning af min mor og med et islæt af min far så her holder den fuldstændig stik  på godt og ondt. 

Anmeld

7. marts 2013

Muhmi

Anonym skriver:

Tråd for sjov

Min mand er lige så sød som min far, men udover det minder de overhovedet ikke om hinanden!

Jeg minder dog utroligt meget om min svigermor, faktisk så meget at jeg selv kan se det hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.