Vi lejer en 75km2 lejlighed midt i Vesterbro til ca 3000. Den var billigt dengang vi flyttede ind og den er stadig billig i dag. Lejligheden er noget gammelt men rart og med en super baggården. Dengang var vi yngre

og der var ikke brug for så meget mere end det. Vi var bare super-heldige at det lykkedes at finde en billig sted at bo i Kph midt i byen. I løbet af kort tid blev jeg forelsket i Vesterbro, der er så mange muligheder, jeg cyklede alle stedder, forbindelser til andre kvarter i Kbh er gode og det tager kun 15min at gå til hovedbanegården hvis vi ikke kunne cykle og gad hellere ikke at vente på bussen. Butikker, supermarkeder, cafeer, parker, kultur... ja, jeg ville ikke flytte fra vores gammel lejlighed. Så blev min mand udstationeret, så kom 1. barn, så blev min mand udstationeret igen, snart kommer der 2. barn... Der er gået noget tid og nu er det måske tid til at finde noget andet, noget som vi kan bedre indrette mht børn og hvor vi kan selv lave nogle ting (vi har ikke gjord så meget selv i lejligheden for veligholdelses konto dækker kun maling, og der er allerede over 30000kr, men hvor meget kan du virkeligt male med 30000kr! Det er syndt, synes jeg

Hvis vi havde fået lov til at bruge pengene til andre ting, ville vi har gjord mange ting og lejligheden ville have været meget bedre)
Anmeld