Eva skriver:
Nu det ikke er vigtigt for barnet om man bor i det ene eller det andet, så kunne jeg godt tænke mig at høre hvorfor du bor som du gør...leje-eje....hus-lejlighed...by-land...stort-småt....dyrt-billigt...osv osv..
Selv bor jeg til leje, for det kan bedst betale sig når jeg er alene...jeg bor i hus, for det var eneste mulighed da jeg blev alene...jeg bor stort i forhold til jeg er alene, men småt når man ser i forhold til mange andre...jeg bor dyrt, tror jeg, men billigt da jeg jo bor tæt på alt jeg skal bruge...jeg bor i en lille sørgelig by, fordi jeg ikke ville tage børnene væk fra far, venner, skole osv..
Hvad med Jer...hvorfor er I der hvor I er?
Knus Eva..
Vi bor i hus i en mindre by 18 km fra Aalborg..... Her er stor skole, gode indkøbsmuligheder, 4 børnehaver og div butikker:-)
Vi boede i lejlighed i Aalborg før, men jeg har lige siden jeg flyttede hjemmefra haft det sådan at lejlighed var midlertidigt...
Jeg kommer fra en villa da jeg boede hjemme og har aldrig følt mig 100% tilpas i lejlighed. Var ok, da jeg ingen børn havde, men savnede stadig at bo i hus.....
Vi købte et 70'er hus der skulle laves en del ved, og vi er i fuld gang med at bygge til- og om.... Det blir super godt:-)
Da vi startede med at kigge på hus havde vi nok 6-7 byer, men tilsidst var vi nede på en, og det var den her:-)
Og det er nord for fjorden så en hel del billigere end syd for fjorden + vi ville begge gerne nord for fjorden.... Her er SÅ skøn natur......
Jeg EEEEELSKER at bo her!!!!!!!!!!! :-) Er simpelthen så glad for vi valgte dette hus og denne by.....
Her bor omkring 4500-5000 mennesker og LANGT de fleste er børnefamilier, og vi har fået en masse nye venner her gennem børnehave osv:-)
Her er mange arrangementer, folk er skide gode til at støtte op omkring det:-)
Så jeg elsker min by og mit hus:-)