Èr ked af det over Dp'en :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2013

Ciss

annec skriver:

Ja jeg syntes heller ikke at det hænger sammen :s

Pladsansningen siger at han ikke kan få en ny plads inden for de næste par måneder, da der ikke er nogen ledige i hele byen s:

Har du undersøgt private også?

VS?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Så ville jeg seriøst kigge efter en vuggestue plads i stedet for, eller forlange at få mit barn i gæstedp, det sted hvor der hurtigst ville blive en ledig plads!! Hun er simpelhen ik god nok til sit arbejde!! 

Og hvis ik det hjælper ville jeg ringe og fortælle at du forventer t dp pædagogen, så vil skride i aktion, og få plantet sin store rumpet ned ved dp moren, så hun ka få lidt hjælp til vidre udvikling! Vh stine

Anmeld

8. marts 2013

annec

Ciss skriver:

Har du undersøgt private også?

VS?

Vuggestue søgte jeg for nogle måneder siden. 3 stks. Og der er 1 års ventetid på. Søger på private når jeg har hentet min trold :-)

Anmeld

8. marts 2013

annec

StineW79 skriver:

Så ville jeg seriøst kigge efter en vuggestue plads i stedet for, eller forlange at få mit barn i gæstedp, det sted hvor der hurtigst ville blive en ledig plads!! Hun er simpelhen ik god nok til sit arbejde!! 

Og hvis ik det hjælper ville jeg ringe og fortælle at du forventer t dp pædagogen, så vil skride i aktion, og få plantet sin store rumpet ned ved dp moren, så hun ka få lidt hjælp til vidre udvikling! Vh stine

Har søgt 3 vuggestuer og der er 1 års ventetid på. Men vil kikke efter private dagplejer

Anmeld

8. marts 2013

Ciss

annec skriver:

Vuggestue søgte jeg for nogle måneder siden. 3 stks. Og der er 1 års ventetid på. Søger på private når jeg har hentet min trold :-)

!

Det kan jo godt være, der er en, som har plads....

Anmeld

8. marts 2013

Malene76

annec skriver:

Men hvordan flytter man ham?
Ja, og det er bare slet ikke det eneste der er sket

I går sagde hun også at hun var blevet nød til at sætte ham i en højstol i et stykke tid, fordi de ikke kunne enes på gulvet.

Han er også blevet hentet af en fremmede, og sat i gp, fordi hun var blevet syg, 15 minutter efter jeg var kørt, og jeg fik det at vide 3 timer senere s:

Jeg havde ringet til pladsanvisningen og bedt om en ny plads til ham. Alene det at en fremmed havde hentet min søn og kørt ham i gæstedp uden jeg vidste det og havde godkendt det, havde fået mit temperament derop hvor jeg nok ville havde ret så svært ved at komme ned igen! DET havde jeg bare slet ikke accepteret.

Håber virkeligt at du får en anden plads til ham, det der har I ikke fortjent.

KH Malene

Anmeld

8. marts 2013

Silas&Mille

annec skriver:

Ja, men jeg får helt dårligt samvitighed. Føler at jeg på en måde går bag ryggen på min dp mor Ved ikke hvorfor.

Du skal ikke få dårlig samvittighed over det, du har jo taget snakken med hende tidligere og der er ingen ændring, så må man gå en anden vej.

Med så stor mistrivsel forstår jeg slet ikke at DP-kontoret ikke gør noget. 

Må jeg spørge hvor i Østjylland du bor?

Anmeld

8. marts 2013

annec

Malene76 skriver:

Jeg havde ringet til pladsanvisningen og bedt om en ny plads til ham. Alene det at en fremmed havde hentet min søn og kørt ham i gæstedp uden jeg vidste det og havde godkendt det, havde fået mit temperament derop hvor jeg nok ville havde ret så svært ved at komme ned igen! DET havde jeg bare slet ikke accepteret.

Håber virkeligt at du får en anden plads til ham, det der har I ikke fortjent.

KH Malene

Der er også blevet søgt om anden dp og vuggestue, men der er bare nogle måneders ventetid

Og med det med at min dreng blev flyttet, har jeg også lavet en klage over. Var os helt rystet

Anmeld

8. marts 2013

annec

Silas&Mille skriver:

Du skal ikke få dårlig samvittighed over det, du har jo taget snakken med hende tidligere og der er ingen ændring, så må man gå en anden vej.

Med så stor mistrivsel forstår jeg slet ikke at DP-kontoret ikke gør noget. 

Må jeg spørge hvor i Østjylland du bor?

Jeg bor i Horsens

Anmeld

8. marts 2013

Malene76

annec skriver:

Der er også blevet søgt om anden dp og vuggestue, men der er bare nogle måneders ventetid

Og med det med at min dreng blev flyttet, har jeg også lavet en klage over. Var os helt rystet

Bliv ved med at kontakte pladsanvisningen.. vær sød og høflig når du ringer derned for at høre om der snart er en ny plads, men blev ved med at ringe... Håber snart han bliver flyttet...

KH Malene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.