annec skriver:
Ringer også til dem om lidt, og spørger hvor lang tid jeg kan regne med der er en ny plads.
I dag da jeg afleverede ham, skreg han også inde fra stuen af, dp moren stod bare og blev ved med at snakke. Så sagde jeg, hvad der nu sker der inde. Så gik hun derind og sagde pigens navn, og den legede Sebastian med... (Min dreng) og han blev ved med at græde og gik ud til mig og havde fået et ret stort kradsmærke ved øjet og op mod panden.. 
Det er simpelthen ikke godt nok at hun bare siger sådan til barnet.
Det er første mulighed, men når det tydeligvis ikke hjælper så må hun jo gøre noget mere/andet.
I min drengs DP kommer de i timeout i en højstol eller gulvet, ude i køkkenet, hvis de ikke hører efter.
Det lyder måske lidt hårdt, men det hjælper faktisk.
En af de 'store' drenge var en del efter Silas da han startede, men da han efter 14 dage stadig ikke forstod at Silas også havde lov til at være der og lege med tingene kom han i timeout 10 minutter ad gangen. Det tog ca 3 måneder på den måde, men så har der heller ikke været noget siden.
Silas er også kommet hjem med et par blå mærker eller et kradse mærke en gang imellem, men jeg VED og har set hvordan vores DP gør når der er noget mellem ungerne og hun er bare SÅ god til det. Men mange af de blå mærker er nu også selvforskyldt, han er jo en dreng 
Anmeld