Jeg er SÅ ked af at sende min dreng i dp for tiden, og det har faktisk stået på i et godt stykke tid nu.
Da han startede der d. 1/8-12, var jeg faktisk ret glad for dp'en, hun virkede helt vild god, og alt lød godt.. Hun er da os sød. Men syntes der er kommet så mange minuser ;(
Der går 3 andre børn der, en på 3år som stopper i næste uge og to to-sprogede som er 2 1/2 år, en pige og en dreng. Min dreng er halvandet år. Så han er den mindste.
De to på halv andet år er SÅ stride mod min dreng, pigen kradser, slår, skubber og sparker ham hele tiden, og den anden dreng er virkelig os ond mod ham.
For to måneder siden tog jeg en snak med vores dp mor, da han altid kom hjem med krads mærker over alt. Når jeg aflevere ham er han glad, men han når ikke engang at komme ind til de andre før at kommer grædene ud igen. Pigen råber altid efter min dreng bare han nærmer sig rummet, og hvis han så stadig går han mod det de leger med slår hun ham.
Men eftyer snakken var det så blevet bedre, og han virkede mere glad, men nu er hun bare efter ham rigtig meget igen. I går da jeg aflevere ham løb han hen mod legetøjet, og hun kørte på en bil, skynder hun sig at køre hen mod ham og skubbe ham 3 gange ind i en mur og råbe nej! igen da jeg hentede ham, siger jeg at han skal gå hen og sige farvel til dp moren, så da han går forbi hende tager hun sig hånd og presser ind i ansigtet på ham, så løber han hen til mig og er ked af det, men inden han når der hen kommer den anden dreng og skubber ham i jorden.
Igen i dag, når han at komme grædene ud 4 gange inden jeg kommer ud af døren. Hun har os sparket ham i ansigtet hvor han faldte. Kunne blive ved med at fortælle, for kan ikke huske sidst hvor jeg enten har hentet ham eller afleveret ham hvor han ikke har grædt. og han græder virkelig sjældent hjemme.
Det skal lige siges at det er mig der hver gang siger norget og IKKE dp moren..
Dp moren siger, ej men han er blevet god til at slå fra sig. Sjovt nok så har jeg AKDRIG set ham gøre det udover at sige stop. Og syntes heller ikke ligefrem at det er vejen frem.
Er VIRKELIG ked af at sende ham afsted om morgen, og henter ham tit kl 11.30, os i dag. Men har bækkenløsning og stor mulighed for at føde for tidligt (mange plukveer), er kun 26 uger henne så skal holde mig i ro.
Nogen råd? Har det virkelig bare skidt med at se min trold blive behandlet sådan.
Anmeld