Hvem? skriver:
Jegt flyttede hjemmefra som 16 årig, jeg fik en et-værelses ungdomsbolig i et rækkehus med eget bad og køkken, jeg havde fuldtidsjob ved siden af Handelsskolen - da jeg jo ikke kunne få SU -
Hvis hun er klar på det og i er med så vil jeg sige
- jeg har ikke et sekundt fortrudt jeg flyttede så tidligt 
Mine forældre skrev under på kontrakten, men sådan at jeg hæftede for evt. skader - vi gik i banken og mine forældre kau. for at jeg fik et visa-dankort, hvis heg nu lavede total meget gæld (hvilket jeg ikke gjorde
)
Hun er SÅ klar til at prøve det af, og er helt oppe og ringe over en lejlighed vi så på i går

Og jo, vi støtter hende fuldt op og hjælper alt hvad vi kan. jeg kan sagtens forstå at det er det hun vil, men vil bare være sikker på at der ikke er noget vi overser iforhold til økonomien. Vil så gerne at det bliver en god oplevelse for hende, det der med at flytte hjemmefra.....Og da vi ikke selv har de store økonomiske midler, skal jeg bare være hel sikker på at tingene kan løbe rundt for hende.
Hun er heldigvis meget arbejdssom, så jeg er faktisk ret sikker på at det nok skal gå, men som mor........ja åhhhh bare det ikke er for farligt...you know
Anmeld