Hjælp hun vokser nærmest ikke :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2013

Karo

michelledam skriver:

Hov ja.
Hun er 21 mdr og er 81 cm høj og vejer ca 10,5 kg

Det lyder meget normalt.

Ida bliver 3 år om 3 uger og hun er 91 cm høj og vejer 13 kg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2013

Skouboe

Når de begynder at gå og især når de er ved at være lidt sikre på benene, kommer der som regel en lang periode hvor de ikke vokser så meget, fordi de bruger al energien på at gå.

og mht. Til maden, så er det en fase - det de kan lide den ene dag kan de ikke lide den næste og omvendt. Nogle perioder spiser de meget lidt og andre perioder spiser de mere.

når hun ikke kan lide maden, så tilbyd hende et stykke rugbrød og hvis hun slet ikke har lyst til mad, så lad være med at presse. Hun tager ikke skade af at hoppe et måltid over og hun skal nok spise når hun er sulten nok.

Anmeld

6. marts 2013

NessaXenia

michelledam skriver:

Hov ja.

Tror ikke du bør være nærvøs, min datter 22 mdr er også kun 80 høj og vejer 10 kg.. Og bruger 80/86 i tøj. Hun har da også perioder hvor hun spiser mindre end andre.,

Anmeld

6. marts 2013

Zelinasmor

Jeg har det præcis på samme måde  Min datter er 15,5 måned og er kun 74cm og vejer 10 kg. Hun er så helt uden for normal kurve ved længden. Så vi skal have snakket med lægen igen.

Anmeld

6. marts 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
ESV skriver:

Hold da op en stor pige min datter er 95 cm og vejer 15 K men hun er et helt år ældre..

ja - ka godt fornemme/læse mig til at min datter snildt ku ligne en på 3 år 

Anmeld

6. marts 2013

ESV

Problembarnet skriver:

ja - ka godt fornemme/læse mig til at min datter snildt ku ligne en på 3 år 

Så længe hun følger sin egen kurve er det vel okay tænker jeg. Hun har jo også højden med sig..

Anmeld

6. marts 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
ESV skriver:

Så længe hun følger sin egen kurve er det vel okay tænker jeg. Hun har jo også højden med sig..

det første min læge spurgte om var - om hun ik var større end de andre børn i vuggestuen på hendes egen alder.. og jo det er hun..

og hun ligger i den høje ende af gennemsnittet.. så hun er perfekt som lægen sagde... 

Anmeld

6. marts 2013

Mother-love

Tak for alle jeres svar. Det har da givet lidt ro. Jeg snakkede også lige med dem ovre i vs. Og de sagde at de ikke var nervøse. Godt nok var hun lidt tynd men både kæresten og jeg var også meget tynde som børn. Så self ville hun også være det så. Og de synes klart hun trives og hun var altid i godt humør. Som de har sagt siden hun startede da hun var 8 mdr. Så er det længe siden de har mødt et barn der altid er så glad og tilfreds. Så det er jo dejligt at høre. De dagde også at så længe hun havde krudt i røven og var glad var de ikke bekymret. Så vi havde heller ikke nogen grund til at være bekymret.

Så tak piger. I har beroliget endnu et nervøst moderhjerte

Anmeld

6. marts 2013

Tanja1234

michelledam skriver:

Hov ja.

Jeg synes umiddelbart også at det lyder som en rimelig størrelse og vægt.

Min datter er fra d. 28. april 2011 og hun er ca. 83 cm og vejer 13 kg.

Men hun er også en stor "basse" og vi forældre er begge godt over gennemsnittet i højden.

Anmeld

6. marts 2013

Mother-love

Tanja1234 skriver:

Jeg synes umiddelbart også at det lyder som en rimelig størrelse og vægt.

Min datter er fra d. 28. april 2011 og hun er ca. 83 cm og vejer 13 kg.

Men hun er også en stor "basse" og vi forældre er begge godt over gennemsnittet i højden.

Det jeg nu ikke forstår er at hele min familie er ret høje dog er jeg selv 168 høj men kæresten er 197 høj. Så synes jo ikke hun er ret høj. Men tænker det måske er noget hun gør i ryk?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.