Jeg begynder og få stress

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

Martsbaby skriver:

Så kan de jo ikke give dig en risikovurdering, men de kan se, om nakkefolden er tyk eller tynd, og min scanningsjm sagde, at oftest er en tynd nakkefold tegn på der ikke er risiko for downs, men du er heller ikke så gammel, og jo yngre man selv er jo lavere bliver risikoen også

Jeg ved egentlig ikke hvordan det kommer til at forløbe, når ikke du har fået taget blodprøven, men mon ikke de kan give et kvalificeret bud på, om der er høj eller lav risiko for downs

Jo læste lige om det og det kunne de dog godt. Bare ikke så præcis som hvis man også har fået taget blodprøve. Men er ung og ingen i hverken min familie eller kæresten har noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2013

AnthonsMor

MiichellaMalou skriver:

Jo læste lige om det og det kunne de dog godt. Bare ikke så præcis som hvis man også har fået taget blodprøve. Men er ung og ingen i hverken min familie eller kæresten har noget.

Nå okay.. Jeg tror skam ikke du behøver være nervøs

Anmeld

6. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

Martsbaby skriver:

Nå okay.. Jeg tror skam ikke du behøver være nervøs

Tror jeg nu heller ikke selv men alligevel er jeg det.

Anmeld

6. marts 2013

AnthonsMor

MiichellaMalou skriver:

Tror jeg nu heller ikke selv men alligevel er jeg det.

Det var jeg skam også! Mega nervøs! Det er vidst ganske normalt

Anmeld

6. marts 2013

maryjane

Selvom det er svært så prøv at slappe af, da jeg blev gravid begyndte vi også at søge ny bolig omkring efter nf og vi flyttede da jeg var i uge 20... Og var så stresset over det at jeg havde mange slemme plukveer en overgang. Tag det som det kommer I skal nok nå det

Anmeld

6. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

maryjane skriver:

Selvom det er svært så prøv at slappe af, da jeg blev gravid begyndte vi også at søge ny bolig omkring efter nf og vi flyttede da jeg var i uge 20... Og var så stresset over det at jeg havde mange slemme plukveer en overgang. Tag det som det kommer I skal nok nå det

Ja der er ikke andet for. Nu snakker min kæreste om at få en andel..

Anmeld

8. marts 2013

Hailiesmom11

Bare rolig du har langt tid endnu.. jeg var selv ligesom du i min første graviditet...
Vi boede på 29 kvm med 2 hunde indtil 15/5-11 og vores datter er født 10/6-11..
Vi købte lidt hen ad vejen tøj osv havde vi i en flyttekasse..
Barnevognen stod hos min onkel indtil vi flyttede..
Vi lånte en seng i starten indtil vi købte den vi ville have (de sover alligevel hovedsageligt i liften det første lange stykke tid) puslebordet fik vi dagen efter fødslen i barselsgave af mine forældre.. vores datters værelse var vi ikke ordentligt færdige med før hun var 3 mdr.. i starten er der ikke behov for andet end pusleplads og en barnevogn/lift..
I skal nok nå det
Vores hus var først færdig indrettet længe efter vi flyttede ind

Anmeld

8. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

Hailiesmom11 skriver:

Bare rolig du har langt tid endnu.. jeg var selv ligesom du i min første graviditet...
Vi boede på 29 kvm med 2 hunde indtil 15/5-11 og vores datter er født 10/6-11..
Vi købte lidt hen ad vejen tøj osv havde vi i en flyttekasse..
Barnevognen stod hos min onkel indtil vi flyttede..
Vi lånte en seng i starten indtil vi købte den vi ville have (de sover alligevel hovedsageligt i liften det første lange stykke tid) puslebordet fik vi dagen efter fødslen i barselsgave af mine forældre.. vores datters værelse var vi ikke ordentligt færdige med før hun var 3 mdr.. i starten er der ikke behov for andet end pusleplads og en barnevogn/lift..
I skal nok nå det
Vores hus var først færdig indrettet længe efter vi flyttede ind

Ja men vi har slet ikke muligheden for at købe noget hen af vejen før vi faktisk har en større lejlighed. Det stresser mig jeg ikke har styr på nogen af tingene og de dyrer ting køber min mor og mine svigerforældre. Jeg er meget kontrolfreak og skal faktisk have styr på alt og helst hurtigst muligt. Også fordi jeg har en utrolig doven kæreste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.