Jeg begynder og få stress

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.246 visninger
27 svar
1 synes godt om
6. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

Ja det er får jeg snart hvis jeg ikke har fået det.
Jeg er 11+0 idag og synes bare tiden går alt for hurtigt. Vi bor i en lille et værelset hvor der faktisk intet plads er så vi kan ikke købe noget som helst til babyen før vi faktisk får noget større og det er jo her min stres kommer på banen. For vi skal have en ny bolig flytte gøre denne i stand, lave den anden bolig. Gøre børneværelse klar osv og alt det vil jeg bare gerne have overstået inden babyen kommer.
Puha måtte ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nyd du hellere, at du er gravid og det spirende liv i maven. Det andet skal nok komme. Og baby har slet ikke behov for sit eget værelse når h*n er blevet født.

Anmeld

6. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

MoarHvidovre skriver:

Nyd du hellere, at du er gravid og det spirende liv i maven. Det andet skal nok komme. Og baby har slet ikke behov for sit eget værelse når h*n er blevet født.

Nej ved jeg nu godt men også bare vi har ikke plads til nogen baby ting her overhovedet nok det som mest stresser mig men puha det svært ikke at tænke på det.

Anmeld

6. marts 2013

AnthonsMor

MiichellaMalou skriver:

Ja det er får jeg snart hvis jeg ikke har fået det.
Jeg er 11+0 idag og synes bare tiden går alt for hurtigt. Vi bor i en lille et værelset hvor der faktisk intet plads er så vi kan ikke købe noget som helst til babyen før vi faktisk får noget større og det er jo her min stres kommer på banen. For vi skal have en ny bolig flytte gøre denne i stand, lave den anden bolig. Gøre børneværelse klar osv og alt det vil jeg bare gerne have overstået inden babyen kommer.
Puha måtte ud med det

Åh søde søde søde ven

Børneværelset behøver IKKE være klart når baby kommer, baby er totalt ligeglad bare puslepladsen er i orden!

Jeg vil råde dig til, at skrive ting ned, som du skal bruge til en HELT nyfødt, lad være med at tænke for laaaangt frem i tiden, så er det 10 gange nemmere at overskue!

Vores børneværelse er lige nu kun med puslebord og en rumdeler til alt det legetøj vi har fået foræret, men ingen seng endnu, for vi bruger vugge det første halve år regner jeg med, men ellers er det nemt at få fat i en seng jo

Så slå du bare kold vand i blodet Vi havde INTET købt før vi havde været til NF

Anmeld

6. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

Martsbaby skriver:

Åh søde søde søde ven

Børneværelset behøver IKKE være klart når baby kommer, baby er totalt ligeglad bare puslepladsen er i orden!

Jeg vil råde dig til, at skrive ting ned, som du skal bruge til en HELT nyfødt, lad være med at tænke for laaaangt frem i tiden, så er det 10 gange nemmere at overskue!

Vores børneværelse er lige nu kun med puslebord og en rumdeler til alt det legetøj vi har fået foræret, men ingen seng endnu, for vi bruger vugge det første halve år regner jeg med, men ellers er det nemt at få fat i en seng jo

Så slå du bare kold vand i blodet Vi havde INTET købt før vi havde været til NF

Det heller ikke så meget børneværelset men her er da ikke engang plads til hverken vugge eller pusleplads. Der er virkelig intet plads vi har ikke engang plads til dens tøj når vi begynder..

Anmeld

6. marts 2013

AnthonsMor

MiichellaMalou skriver:

Det heller ikke så meget børneværelset men her er da ikke engang plads til hverken vugge eller pusleplads. Der er virkelig intet plads vi har ikke engang plads til dens tøj når vi begynder..

Er i igang med at kigge efter noget lidt større at bo i?

Jeg har en veninde der bor i en toværelses med hendes søn.. Det eneste hun har sørget for er, at soveværelset er tilpas stort, for så kan alle hans ting også være der

Anmeld

6. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

Martsbaby skriver:

Er i igang med at kigge efter noget lidt større at bo i?

Jeg har en veninde der bor i en toværelses med hendes søn.. Det eneste hun har sørget for er, at soveværelset er tilpas stort, for så kan alle hans ting også være der

Ja men der er bare intet. skal på kommunen imorgen. Så håbe de måske kan hjælpe

Anmeld

6. marts 2013

AnthonsMor

MiichellaMalou skriver:

Ja men der er bare intet. skal på kommunen imorgen. Så håbe de måske kan hjælpe

Ja det kan være de lige ved hvor der er en der er god til jer

Hvor stor er den i bor i nu?

Anmeld

6. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

Martsbaby skriver:

Ja det kan være de lige ved hvor der er en der er god til jer

Hvor stor er den i bor i nu?

Der står på papiret den er 45 kvm men det er en et værelset som bare er proppede op. Ja håber meget på de kan hjælpe. Men kigger selv hverdag efter en lejlighed.

Anmeld

6. marts 2013

AnthonsMor

MiichellaMalou skriver:

Der står på papiret den er 45 kvm men det er en et værelset som bare er proppede op. Ja håber meget på de kan hjælpe. Men kigger selv hverdag efter en lejlighed.

Men skriv ned, barnevogn, vugge, puslebord, autostol hvis i har bil, og alle de vigtige ting, så du ved hvad I skal bruge, så er det 10 gange nemmere at overskue hvad der skal til, og så kan du også gå på jagt efter brugt evt., også når I er flyttet vil det være hurtigt, at få fundet de ting I skal bruge også få tingene hjem

Det er stadig 29 uger tilbage, maaaaaaaaaaaaaaasser af tid!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.