Jeg begynder og få stress

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

Martsbaby skriver:

Men skriv ned, barnevogn, vugge, puslebord, autostol hvis i har bil, og alle de vigtige ting, så du ved hvad I skal bruge, så er det 10 gange nemmere at overskue hvad der skal til, og så kan du også gå på jagt efter brugt evt., også når I er flyttet vil det være hurtigt, at få fundet de ting I skal bruge også få tingene hjem

Det er stadig 29 uger tilbage, maaaaaaaaaaaaaaasser af tid!

Har fået skrevet ned
Ja men kender bare mig selv så lige pludselig er tiden gået.
Hader bare når jeg ikke har styr på tingene og de ikke lige kører efter mit hovede..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2013

AnthonsMor

MiichellaMalou skriver:

Har fået skrevet ned
Ja men kender bare mig selv så lige pludselig er tiden gået.
Hader bare når jeg ikke har styr på tingene og de ikke lige kører efter mit hovede..

Jeg kender det udemærket! Jeg er også ret meget kontrolfreak

Kan I evt. ikke få opbevaret tingene hos en af jeres forældre eller hos nogen venner der har mere plads end i selv har?

Vores barnevogn og vugge står hos mine svigerforældre, og jeg har termin i morgen, men jeg vil ikke have de to ting hjem før jeg har født

Anmeld

6. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

Martsbaby skriver:

Jeg kender det udemærket! Jeg er også ret meget kontrolfreak

Kan I evt. ikke få opbevaret tingene hos en af jeres forældre eller hos nogen venner der har mere plads end i selv har?

Vores barnevogn og vugge står hos mine svigerforældre, og jeg har termin i morgen, men jeg vil ikke have de to ting hjem før jeg har født

Jo tror jeg godt vi ville kunne. Men det bare alt der skal være hos min mor eller min kæreste's far. Men tror godt de ville, til vi har fået noget større og bo i.

Anmeld

6. marts 2013

AnthonsMor

MiichellaMalou skriver:

Jo tror jeg godt vi ville kunne. Men det bare alt der skal være hos min mor eller min kæreste's far. Men tror godt de ville, til vi har fået noget større og bo i.

Det synes jeg du skal forhøre dig om!

Og når i så står med flytning over hovedet, så kan jeg varmt anbefale at købe brugt! Alt vores er købt brugt og vi føler nærmest ikke vi har brugt nogen penge - vildt rart!

Men vent med at købe noget til efter NF, det skal du vel også snart til?

Anmeld

6. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

Martsbaby skriver:

Det synes jeg du skal forhøre dig om!

Og når i så står med flytning over hovedet, så kan jeg varmt anbefale at købe brugt! Alt vores er købt brugt og vi føler nærmest ikke vi har brugt nogen penge - vildt rart!

Men vent med at købe noget til efter NF, det skal du vel også snart til?

Både min mor svigermor og svigerfar køber alle de dyrer ting så de skal vi ikke tænke på..
Jo skal til nf den 22 marts.

Anmeld

6. marts 2013

AnthonsMor

MiichellaMalou skriver:

Både min mor svigermor og svigerfar køber alle de dyrer ting så de skal vi ikke tænke på..
Jo skal til nf den 22 marts.

Det er sgu da lækkert!

Jamen så mangler i jo heller ikke så meget faktisk

Anmeld

6. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

Martsbaby skriver:

Det er sgu da lækkert!

Jamen så mangler i jo heller ikke så meget faktisk

Det rigtig lækkert vi ikke skal tænke på det.

Anmeld

6. marts 2013

AnthonsMor

MiichellaMalou skriver:

Det rigtig lækkert vi ikke skal tænke på det.

Mega lækkert!

Anmeld

6. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

Martsbaby skriver:

Mega lækkert!

Men er også meget nervøs for nf da jeg ikke har kunne tage vitamin piller eller spise rigtigt fordi jeg har haft det så dårligt. Og fik heller ikke taget den der blodprøve som
Man får inden nf.. Så der løber mange tanker igennem

Anmeld

6. marts 2013

AnthonsMor

MiichellaMalou skriver:

Men er også meget nervøs for nf da jeg ikke har kunne tage vitamin piller eller spise rigtigt fordi jeg har haft det så dårligt. Og fik heller ikke taget den der blodprøve som
Man får inden nf.. Så der løber mange tanker igennem

Så kan de jo ikke give dig en risikovurdering, men de kan se, om nakkefolden er tyk eller tynd, og min scanningsjm sagde, at oftest er en tynd nakkefold tegn på der ikke er risiko for downs, men du er heller ikke så gammel, og jo yngre man selv er jo lavere bliver risikoen også

Jeg ved egentlig ikke hvordan det kommer til at forløbe, når ikke du har fået taget blodprøven, men mon ikke de kan give et kvalificeret bud på, om der er høj eller lav risiko for downs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.