Vægt og højde til 1 års undersøgelse ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.716 visninger
27 svar
0 synes godt om
5. marts 2013

MissTas

Hej piger

Ja, tænk at min datter allerede er blevet tumling

Vi var i går til 1 års undersøgelse ved lægen hvor alt gik godt, bortset fra hendes vægt.. hun vejer desværre for lidt i forhold til hendes højde og vi skal derfor til vægt kontrol om 2 mrd.

hun blev målt til 80 cm og 9,2 kg. Hvor lang var jeres til 1 års undersøgelse og hvad var vægten?

Knuuus Tascha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2013

Ka+Ma=Be

Benjamin var 79 cm og 10,6 kg

Hvordan har din datter ellers ligget på skalaen? Hvis hun følger kurven, er hun måske bare et mere "petit" barn?! Eller er der sket et knæk ned i vægten?

Anmeld

5. marts 2013

Mor til Frederic og Freya

MissTas skriver:

Hej piger

Vi var i går til 1 års undersøgelse ved lægen hvor alt gik godt, bortset fra hendes vægt.. hun vejer desværre for lidt i forhold til hendes højde og vi skal derfor til vægt kontrol om 2 mrd.

hun blev målt til 80 cm og 9,2 kg. Hvor lang var jeres til 1 års undersøgelse og hvad var vægten?

Knuuus Tascha

Hun har da en fin str...

Frederic var 83 cm og 9,9 kg ved 1 års undersøgelsen og 90 cm og 9,9 kg ved 2 års undersøgelsen.

Freya er snart 11 mdr; 71 cm og 8,8 kg. en rigtig lille kompakt dame.

Anmeld

5. marts 2013

quindelist

Såvidt jeg husker var Sigrid 82 cm høj og vejede 9,8 kg
Lægen kommenterede at hun er til den slanke side men hun skulle ikke tjekkes for det

Anmeld

5. marts 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Ida var 78(tror jeg!) og 10,5 kilo. Jeg husker ikke så godt, men tror det var sådan

Anmeld

5. marts 2013

MissTas

Ka+Ma=Be skriver:

Benjamin var 79 cm og 10,6 kg

Hvordan har din datter ellers ligget på skalaen? Hvis hun følger kurven, er hun måske bare et mere "petit" barn?! Eller er der sket et knæk ned i vægten?

der er sket et knæk .. men hun spiser ekstremt meget, så forstår det ikke.. hun har dog været konstant syg de sidste 2 mrd og lægen sagde at det selvølgelig også havde noget at sige .. samtidig sagde han også at hun så kvik og sund og rask ud og var ikke tynd som sådan.. men de skulle sikre sig at der ikke var noget med hendes mave tarm som gjorde at hun ikke optog det hun skulle.. så må vente og se til om 2 mrd om ikke hun har taget lidt på ..

da SP var her da hun var 9 mrd. der vejede hun 9,7 kg og var vist omkring 74 cm. så hun har jo tabt sig.. MEN hun er også blevet mere aktiv

Anmeld

5. marts 2013

Tulle28

Min store datter var 9 kg og 77 cm. Så synes da din datter lyder til at være lige som hun skal være?

Anmeld

5. marts 2013

Mette og co

Min søn var 87 cm og vejede 12,9.

Synes ikke hun lyder faretruende undervægtig, men bare som lille og fin, hvis det kan berolige lidt

Anmeld

5. marts 2013

StudPsyk

MissTas skriver:

Hej piger

Knuuus Tascha

Rose var 9,9 kilo og 75 cm Vi skulle også have hende eftervejet nogle mdr senere, men det var ikke fordi vægten i sig selv var gal, men fordi hun var knækket på kurven..

Anmeld

5. marts 2013

MissTas

Mor til Frederic og Freya skriver:

Hun har da en fin str...

Frederic var 83 cm og 9,9 kg ved 1 års undersøgelsen og 90 cm og 9,9 kg ved 2 års undersøgelsen.

Freya er snart 11 mdr; 71 cm og 8,8 kg. en rigtig lille kompakt dame.

ja, synes også hun er fin.. ikke tyk, men på ingen måder slank.. hun har gode lår, elastikker ved hænderne og sådan.. en fin tumling .. de vil vist også bare sikre sig at hendes mave tarm er i orden, så hun opatger det hun skal .. så må vente og se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.