Hej piger,
Her må jeg altså tilslutte mig, for jeg er helt enige med jer.....
Det er bare skide svært at skulle virke glad på andres vegne, når man selv er så ulykkelig over sin egen situation indvendig.
Jeg blev selv sat på en stor prøve da min LILLE søster kom og meddelte familien at nu var hun gravid med familiens første barnebarn... Av, den sveg! Jeg er den ældste og havde altid regnet med at det var mig der skulle gøre mor og far til bedsteforældre. Men jeg er jo selvfølgelig ovenud lykkelig over at skulle være moster. Derfor er det bare svært alligevel at vi prøver og prøver men intet sker og så knalder de én gang uden prevention og vupti!
Det værste var nok da hun sagde at ' altså, jeg er sikker på at hvis folk bare slappede lidt af og ikke tænkte så meget over det, så ville de blive gravide med det samme'!!!! What!? Hold kæft hvor jeg tudede da jeg kom hjem. Det er sku da nemt nok for en fertil 21årig at sige...
Derfor skrev jeg også følgende i et andet indlæg på siden:
"Jeg kan ikke lade være med at blive en smule....hmm ikke stødt, men måske lidt trist når folk hele tiden siger 'man skal ikke tænke så meget på at blive gravid' 'man skal ikke æl teste, bare dyrke meget sex' ' bare slap lidt af, så sker det'. Syntes alle der siger det, er folk der ER blevet gravide, og oftest blev hurtigt gravide.
Faktum er jo at hvis vi ikke rammer æl, blir vi ikke gravide! Og det er bare hårdt at prøve måned efter måned når der ikke sker noget udover negative tests.
Jeg kan selvfølgelig godt følge tanke gangen med at man skal slappe lidt af, men nu går jeg lige mod strømmen og kommer med et 'modsigende' indlæg.
Det er en svær tid for nogle piger og lidt nemmere for andre.
Der må da være andre der tænker som mig....eller:-)? "
Så tak for dette indlæg og tak for alle der skriver at de er enige

. Det er altid rart at vide man ikke er alene.
Jeg håber det bedste for alle og en masse

KNUS