Bliver SÅ SÅ glad på andres vegne, men gud hvor...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.834 visninger
34 svar
0 synes godt om
22. juni 2009

Valle81

bliver jeg også misundelig, utålmodig  ked af det osv

Synes det er så fantastisk, når man herind kan læse at i kære kvinder bliver gravide.....................men gud hvor kommer de ovennævnte følelser bare frem i en.

Misundelse er en grim ting............men misundelsen og ønsket vælder bare op i mig. Måske fordi jeg har haft en skøn graviditet og kender alt det skønne der følger

Kærligst fra

Christina, som er total skrug og sindsygt glad på alle jer gravides vegne:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2009

Diana...

Valle81 skriver:

Synes det er så fantastisk, når man herind kan læse at i kære kvinder bliver gravide.....................men gud hvor kommer de ovennævnte følelser bare frem i en.

Misundelse er en grim ting............men misundelsen og ønsket vælder bare op i mig. Måske fordi jeg har haft en skøn graviditet og kender alt det skønne der følger

Kærligst fra

Ha ha sådan har jeg det når en skal føde jeg ville bare ønske mig det var mig der skulle ligge der med det værst tænkelige smerte og presse for et lille vidunder   Graviditeten kan jeg nu godt undvære men puhhh hvor bliver jeg misundelig når de skal til at føde og have deres små vidunder i hænderne hi hi. 

Anmeld

22. juni 2009

MetteT

Åh hvor jeg kender det... Da vi prøvede på at få Kathrine (det tog 2 år at blive gravid, med hjælp) syns jeg simpelthen det var så hårdt når veninderne blev gravide, var selvfølgelig glad på deres vegne, men var SÅ ked af det ikke var os.. Især dem, hvor man ikke en gang vidste de forsøgte og så lige pludselig: "Bang! jeg er gravid"
"hallo!! Ka du så komme bag i køen makker"
Da en af mine bedste veninder blev gravid, var det hendes mand der først ringede til min mand og fortalte det.. Bagefter sagde min mand at jeg da sku ringe til Karina og ønske tillykke... Men jeg måtte simpelthen vente til dagen efter, ikke fordi jeg ikke var glad på deres vegne, men fordi det simpelthen var så hårdt at det ikke var lykkes for os endnu... Og det ville komme til at skinne igennem hvis jeg ringede inden jeg lige havde "slugt" den... Og det ville også være synd... For jeg var jo virkelig glad.. Men måtte altså lige vente en enkelt dag...

Knus Mette... Som også bare er rigtig glad på alle de gravides vegne..

Anmeld

22. juni 2009

Mor.sander

Valle81 skriver:

Kærligst fra

Uha hvor jeg kender det...

Syntes at det er blevet endnu værre efter vi har haft to SAer!
Når der så er en ny gravid, går mine tanker straks hen, åh hvor jeg håber det går godt, for jeg ønsker virkelig ikke andre skal gå igennem det samme.

Men gud hvor er jeg misundelig.... Og gid det var os...

Men hvor er det fedt at det lykkes for andre... Så lykkes det nok også for os på et tidpunkt

Anmeld

22. juni 2009

Valle81

Mor.sander skriver:

Uha hvor jeg kender det...

Syntes at det er blevet endnu værre efter vi har haft to SAer!
Når der så er en ny gravid, går mine tanker straks hen, åh hvor jeg håber det går godt, for jeg ønsker virkelig ikke andre skal gå igennem det samme.

Men gud hvor er jeg misundelig.... Og gid det var os...

Men hvor er det fedt at det lykkes for andre... Så lykkes det nok også for os på et tidpunkt

Lige nøjagtigt.

Jeg har også lige haft to SA i træk, og tror også at det gør meget ved følelserne indeni mig

Og ja kommer også til at tænke, ÅHH bare de nye gravide ikke kommer til at opleve det samme, for det er bare horribelt. Selvom jeg godt kan se meningen i galskaben af en SA, så er det bare så surt

Og ja gud hvor er jeg også misunderlige og tænker BARE DET DOG VAR OS Men det komjmer, vi har i hvertfald bevist at vi kan blive gravide sammen..............ja altså min mand og jeg

Anmeld

22. juni 2009

Miss BananaHammock

Jeg hopper også med her. Synes at alt og alle er gravide omkring mig... men jeg er nu nok bare blevet mere obs på det

Men jeg synes ikke bare det er misundelsen der rammer mig (selvom den nu er stærk), men også alle de milliarder af tanker hvor jeg kommer i tvivl om jeg overhovedet kan blive gravid uden hjælp.

Knus Nena - der ikke har plads til eksamenspensum og graviditets spekulationer inde i mit lille hoved.

P.s er selvfølgelig stadig super glad på andres vegne, men jeg er nok også en af dem der lige skal have det ind og vende før jeg tør åbne munden

Anmeld

22. juni 2009

Honningblomst

Sådan er det jo når man selv ønsker sig det...men glæd jer over det går over en dag...når jeg læser om en der er gravid tænker jeg, godt det ikke er mig.....smiler
Knus Eva..

Anmeld

22. juni 2009

Valle81

Eva skriver:

Sådan er det jo når man selv ønsker sig det...men glæd jer over det går over en dag...når jeg læser om en der er gravid tænker jeg, godt det ikke er mig.....smiler
Knus Eva..

Åhh, jeg elsker simpelthen dine søde, sjove, meget præcise og tankevækkende kommentarer

Anmeld

22. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Valle81 skriver:

Kærligst fra

Ja, det er fanmer svært at være über lykkelig... Hele tiden... På andres vegne. Ihh altså tillykke...

Det værste var dem der havde termin omkring min termin (den der ikke blev). Jeg hadede dem... ARGH... Dumme jer, det skulle være MIG MIG...

Men sådan er det. Det er heldigvis glemt, når man bliver gravid en dag

Man skal også have lov til at hade de andre dumme heldige engang imellem  Så længe det ikke bliver en besættelse For vi elsker dem jo alligevel. Babyerne... Men vil bare gerne have vores egen

Anmeld

22. juni 2009

Lone Jakobsen

jamen hvor er jeg fuld af beundring.
jeg synes sådan et indlæg som det her gør noget helt specielt. det tager hul på et tabu som andre sider holder sig langt fra, og det er vel nok stort.
der er så mange "forbudte" følelser, alle de ting man bare ikke snakker om...og jeg synes det er utroligt flot af dig at tage det op.... for jeg er sikker på at en side som denne har rigtigt mange som kender alt til det.
så uanset at jeg er en af de heldige....så misforstå endelig ikke at mit indlæg er så fyldt med respekt. jeg synes bare jeg ville rose dig for at tage hul på det tabu det er....når man bare er trist og jaloux over alt det de andre har...og som man bare ikke kan få.
jeg føler med alle jer som kæmper med at blive gravide....eller har problemer med at holde på en graviditet. og krydser fingre for at det lykkedes for jer snart.
mange hilsner
Lone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.