Bliver SÅ SÅ glad på andres vegne, men gud hvor...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2009

Valle81

nutche skriver:

jamen hvor er jeg fuld af beundring.
jeg synes sådan et indlæg som det her gør noget helt specielt. det tager hul på et tabu som andre sider holder sig langt fra, og det er vel nok stort.
der er så mange "forbudte" følelser, alle de ting man bare ikke snakker om...og jeg synes det er utroligt flot af dig at tage det op.... for jeg er sikker på at en side som denne har rigtigt mange som kender alt til det.
så uanset at jeg er en af de heldige....så misforstå endelig ikke at mit indlæg er så fyldt med respekt. jeg synes bare jeg ville rose dig for at tage hul på det tabu det er....når man bare er trist og jaloux over alt det de andre har...og som man bare ikke kan få.
jeg føler med alle jer som kæmper med at blive gravide....eller har problemer med at holde på en graviditet. og krydser fingre for at det lykkedes for jer snart.
mange hilsner
Lone

Sidder lige nu på min arbejddsplad og græder............ikke fordi jeg blev ked af dit indlæg............men fordi jeg blev så rørt over dine søde ord

Er faktisk helt tom for ord............ved ikke hvad jeg skal sige andet end TUSIND TAK

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2009

Miss BananaHammock

Zafir skriver:

Ja, det er fanmer svært at være über lykkelig... Hele tiden... På andres vegne. Ihh altså tillykke...

Det værste var dem der havde termin omkring min termin (den der ikke blev). Jeg hadede dem... ARGH... Dumme jer, det skulle være MIG MIG...

Men sådan er det. Det er heldigvis glemt, når man bliver gravid en dag

Man skal også have lov til at hade de andre dumme heldige engang imellem  Så længe det ikke bliver en besættelse For vi elsker dem jo alligevel. Babyerne... Men vil bare gerne have vores egen

Uhh ja det må godt nok være svært at tabe. Det må være en af de værste følelser!   

Hvordan var det egentlig med lægetjekket? Kan det ikke passe du skulle til sådan et??

Knus 

Anmeld

22. juni 2009

Honningblomst

nutche skriver:

jamen hvor er jeg fuld af beundring.
jeg synes sådan et indlæg som det her gør noget helt specielt. det tager hul på et tabu som andre sider holder sig langt fra, og det er vel nok stort.
der er så mange "forbudte" følelser, alle de ting man bare ikke snakker om...og jeg synes det er utroligt flot af dig at tage det op.... for jeg er sikker på at en side som denne har rigtigt mange som kender alt til det.
så uanset at jeg er en af de heldige....så misforstå endelig ikke at mit indlæg er så fyldt med respekt. jeg synes bare jeg ville rose dig for at tage hul på det tabu det er....når man bare er trist og jaloux over alt det de andre har...og som man bare ikke kan få.
jeg føler med alle jer som kæmper med at blive gravide....eller har problemer med at holde på en graviditet. og krydser fingre for at det lykkedes for jer snart.
mange hilsner
Lone

Synes du det er det...altså tabu, at blive ked og øv når man ønsker at blive gravid og ikke lige bliver det....det er lidt interessant at du ser det sådan, jeg synes det ville være mere mærkeligt hvis man slet ikke blev påvirket...alle følelser er sgu ok-smiler-
Nå, men ville bare lige kommentere på tabu-delen..
Knus Eva..

Anmeld

22. juni 2009

Valle81

Zafir skriver:

Ja, det er fanmer svært at være über lykkelig... Hele tiden... På andres vegne. Ihh altså tillykke...

Det værste var dem der havde termin omkring min termin (den der ikke blev). Jeg hadede dem... ARGH... Dumme jer, det skulle være MIG MIG...

Men sådan er det. Det er heldigvis glemt, når man bliver gravid en dag

Man skal også have lov til at hade de andre dumme heldige engang imellem  Så længe det ikke bliver en besættelse For vi elsker dem jo alligevel. Babyerne... Men vil bare gerne have vores egen

Ved lige hvad du mener...........

Sidder på tomandskontor med den skønneste kollega man kan tænke sig til.....................men hun 3 uger længere henne end jeg ville have været hvis den første SA ikke var kommet.

Og jeg prøver virkelig at være glad og interesseret i hendes graviditet. Men ahr til tider svært ved det, for har lyst til at KVÆLE hende( selvfølgelig ikke bogstaveligt, men af misundelse og frustration)

Fx, hvis hun siger, åhh jeg har lidt kvalme idag, så har jeg bare lyst at råbe: JA VÆR DU GLAD FOR DET JEG VILLE GIVE ALT FOR 9 MÅNEDER MED 
OPKAST DAGEN LANG Jeg mener det selvfølgelig ikke, men sådan lidt sat på en spids, så er det sådan jeg har det.

Vi har snakket om det, og jeg har fortalt hende at hun ikke skal holde sig tilbage, for min SA skal ikke gøre at hun ikke skal over glæde sig, fortælle og stråle gennem hendes graviditet.

Nå men øv bøv, og glæder mig til det bliver min tur:0)

Anmeld

22. juni 2009

Lone Jakobsen

Valle81 skriver:

Sidder lige nu på min arbejddsplad og græder............ikke fordi jeg blev ked af dit indlæg............men fordi jeg blev så rørt over dine søde ord

Er faktisk helt tom for ord............ved ikke hvad jeg skal sige andet end TUSIND TAK

jamen tror jeg blev lige så rørt over indlægget.....så selv tak.
at læse hvor hårdt det kan være for nogen....jeg tror bare det er SÅ vigtigt.... man kan let komme til at tage ting for givet....og det hjalp denne tråd på.

Anmeld

22. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Nena skriver:

Uhh ja det må godt nok være svært at tabe. Det må være en af de værste følelser!   

Hvordan var det egentlig med lægetjekket? Kan det ikke passe du skulle til sådan et??

Knus 

MIn læge er blevet syg... ARGH :-S Så jeg skal i morgen i stedet for, hvis hun altså er blevet rask. Håber jeg!!!...

Skal nok skrive, når jeg er blevet kigget på

Anmeld

22. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Valle81 skriver:

Ved lige hvad du mener...........

Sidder på tomandskontor med den skønneste kollega man kan tænke sig til.....................men hun 3 uger længere henne end jeg ville have været hvis den første SA ikke var kommet.

Og jeg prøver virkelig at være glad og interesseret i hendes graviditet. Men ahr til tider svært ved det, for har lyst til at KVÆLE hende( selvfølgelig ikke bogstaveligt, men af misundelse og frustration)

Fx, hvis hun siger, åhh jeg har lidt kvalme idag, så har jeg bare lyst at råbe: JA VÆR DU GLAD FOR DET JEG VILLE GIVE ALT FOR 9 MÅNEDER MED 
OPKAST DAGEN LANG Jeg mener det selvfølgelig ikke, men sådan lidt sat på en spids, så er det sådan jeg har det.

Vi har snakket om det, og jeg har fortalt hende at hun ikke skal holde sig tilbage, for min SA skal ikke gøre at hun ikke skal over glæde sig, fortælle og stråle gennem hendes graviditet.

Nå men øv bøv, og glæder mig til det bliver min tur:0)

Ja... det er lige præcis det ...

Frygteligt. Heldigvis har jeg en kær kær veninde, der er blevet gravid efter 3 års forsøgen, og hende kan jeg godt glæde mig over og følge med i Såe det er ikke helt slemt med mig

Anmeld

22. juni 2009

Miss BananaHammock

Zafir skriver:

MIn læge er blevet syg... ARGH :-S Så jeg skal i morgen i stedet for, hvis hun altså er blevet rask. Håber jeg!!!...

Skal nok skrive, når jeg er blevet kigget på

Lyder godt. Håber hun er rask!!

Jeg skal selv tjekkes torsdag, men er egentlig ikke helt klar over hvad man tjekker. Men mon ikke min læge ved det 

Anmeld

22. juni 2009

Lullaby

Puh jeg kender det godt. Da min svigerinde kom og fortalte at hun var gravid var det som om mit hjerte hoppede en takt over, og så satte jalousien ind. De første mange dage kunne jeg slet ikke glæde mig. Ville bare slet ikke høre om det og kunne slet ikke holde ud at se hende shoppe tøj. Så det stod på mange måneder..

Anmeld

22. juni 2009

Lone Jakobsen

Eva skriver:

Synes du det er det...altså tabu, at blive ked og øv når man ønsker at blive gravid og ikke lige bliver det....det er lidt interessant at du ser det sådan, jeg synes det ville være mere mærkeligt hvis man slet ikke blev påvirket...alle følelser er sgu ok-smiler-
Nå, men ville bare lige kommentere på tabu-delen..
Knus Eva..

generelt synes jeg at mange triste tanker bliver tabu.
er det fx. okay at ønske sig en pige i stedet for en dreng.... er det okay at blive trist hvis det så bliver den skønneste dreng.... men man bare har lyst til at græde fordi man ønsker sig en pige?
er det okay at være gift med den skønneste mand, ha huset fuld af sunde friske unger....og stadig ikke være lykkelig.
er det okay at elske et af sine børn mere end de andre?
er det okay at være jaloux på nogen der har noget man bare virkelig ønsker sig?
ja jeg synes der er utroligt mange følelser der bliver tabu.....så bare frem i lyset med dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.