Zafir skriver:
Ja, det er fanmer svært at være über lykkelig... Hele tiden... På andres vegne. Ihh altså tillykke...
Det værste var dem der havde termin omkring min termin (den der ikke blev). Jeg hadede dem... ARGH... Dumme jer, det skulle være MIG MIG...
Men sådan er det. Det er heldigvis glemt, når man bliver gravid en dag 
Man skal også have lov til at hade de andre dumme heldige engang imellem
Så længe det ikke bliver en besættelse
For vi elsker dem jo alligevel. Babyerne... Men vil bare gerne have vores egen 
Ved lige hvad du mener...........
Sidder på tomandskontor med den skønneste kollega man kan tænke sig til.....................men hun 3 uger længere henne end jeg ville have været hvis den første SA ikke var kommet.
Og jeg prøver virkelig at være glad og interesseret i hendes graviditet. Men ahr til tider svært ved det, for har lyst til at KVÆLE hende( selvfølgelig ikke bogstaveligt, men af misundelse og frustration)
Fx, hvis hun siger, åhh jeg har lidt kvalme idag, så har jeg bare lyst at råbe: JA VÆR DU GLAD FOR DET JEG VILLE GIVE ALT FOR 9 MÅNEDER MED
OPKAST DAGEN LANG

Jeg mener det selvfølgelig ikke, men sådan lidt sat på en spids, så er det sådan jeg har det.
Vi har snakket om det, og jeg har fortalt hende at hun ikke skal holde sig tilbage, for min SA skal ikke gøre at hun ikke skal over glæde sig, fortælle og stråle gennem hendes graviditet.
Nå men øv bøv, og glæder mig til det bliver min tur:0)
Anmeld