håndbagage til baby i fly ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2013

FruJacobsen

Vi er lige kommet hjem fra sydamerika (ca. 16 timer i fly!), hvor vi havde vores nu 10 måneder gamle søn med. Du må have stort set ALT med til din baby vi havde både mad (frugt, brød, rosiner, yoghurt osv.), vand + mælkebrikker og diverse babyplejeprodukter med i håndbagagen. Det eneste vi erfarede, som er godt at have, er sådan en "klipseholder" til sutten, da den ellers nemt bliver væk under sæderne! Vi havde også købt nyt legetøj og havde en del med ombord, men fik faktisk ikke brug for så meget af det - flyveturen i sig selv var rigelig underholdning god rejse!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2013

Mama92

LilleLene skriver:

Vi skal til egypten her den 14 marts

Hvad må jeg have med af sutterflasker og mme ??? eller kan man købe det i lufthavnen

Jeg vil gerne at min søn på 9 mdr kan få sutteflaske når vi letter og lander, for at mindske tryk i ørene

Men kan jeg overhovedet få lov til at tage det med i håndbagage ?

OG giv endelig fifs til at rejse med baby

Jeg havde både kogende vand og mme. Vandet havde jeg i en termokande, og det var ikke noget problem.. Også kom vi forrest køen da vi skulle tjekke ind pga baby så det var et plus :p så bare tag det med som din baby får brug for god tur 

Anmeld

9. marts 2013

LilleLene

FruJacobsen skriver:

Vi er lige kommet hjem fra sydamerika (ca. 16 timer i fly!), hvor vi havde vores nu 10 måneder gamle søn med. Du må have stort set ALT med til din baby vi havde både mad (frugt, brød, rosiner, yoghurt osv.), vand + mælkebrikker og diverse babyplejeprodukter med i håndbagagen. Det eneste vi erfarede, som er godt at have, er sådan en "klipseholder" til sutten, da den ellers nemt bliver væk under sæderne! Vi havde også købt nyt legetøj og havde en del med ombord, men fik faktisk ikke brug for så meget af det - flyveturen i sig selv var rigelig underholdning god rejse!

fedt tak

Anmeld

9. marts 2013

LilleLene

Mama92 skriver:

Jeg havde både kogende vand og mme. Vandet havde jeg i en termokande, og det var ikke noget problem.. Også kom vi forrest køen da vi skulle tjekke ind pga baby så det var et plus :p så bare tag det med som din baby får brug for god tur 

super tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.