håndbagage til baby i fly ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.172 visninger
23 svar
2 synes godt om
5. marts 2013

LilleLene

Vi skal til egypten her den 14 marts

Hvad må jeg have med af sutterflasker og mme ??? eller kan man købe det i lufthavnen

Jeg vil gerne at min søn på 9 mdr kan få sutteflaske når vi letter og lander, for at mindske tryk i ørene

Men kan jeg overhovedet få lov til at tage det med i håndbagage ?

OG giv endelig fifs til at rejse med baby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2013

Mette.

LilleLene skriver:

Hvad må jeg have med af sutterflasker og mme ??? eller kan man købe det i lufthavnen

Jeg vil gerne at min søn på 9 mdr kan få sutteflaske når vi letter og lander, for at mindske tryk i ørene

Du må gerne have brikker med, med mælkeerstatning eller pulver også kan de give dig kogende vand i flyet.

Vi var i USA sidste år, og der var det ikke noget problem. De er ret large når man har mindre børn med.

Anmeld

5. marts 2013

LilleLene

Mette. skriver:

Du må gerne have brikker med, med mælkeerstatning eller pulver også kan de give dig kogende vand i flyet.

Vi var i USA sidste år, og der var det ikke noget problem. De er ret large når man har mindre børn med.

Taaaaak dejligt at vide

Hvor gammel var dit barn da du var afsted ?

Anmeld

5. marts 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Man må gerne have baby-mad med på flyvet, herunder MME. Jeg har rejst flere gange med mindre børn og det har aldrig været noget problem. Desuden er de rigtig søde til, at hjælpe på flyvet, hvis du har brug for kogt vand eller andet.

God tur

Anmeld

5. marts 2013

LilleLene

MoarHvidovre skriver:

Man må gerne have baby-mad med på flyvet, herunder MME. Jeg har rejst flere gange med mindre børn og det har aldrig været noget problem. Desuden er de rigtig søde til, at hjælpe på flyvet, hvis du har brug for kogt vand eller andet.

God tur

tak

er der nogle ting man skal tænke på, eller været obs på når man rejser med dem ?

Anmeld

5. marts 2013

Mette.

LilleLene skriver:

Taaaaak dejligt at vide

Hvor gammel var dit barn da du var afsted ?

Hun var 18 måneder, så lige lidt ældre end din. Min datter er virkelig dårlig til at sove, så hun gik frem og tilbage i flyet i 10 timer. 

Vi havde sørget for at købe nogle nye bøger også havde vi farver og papir med. Ville ønske vi havde haft iPad eller lignende med, det vil jeg hvertfald anbefale. Udover bøger havde alt det andet legetøj vi havde med slet ingen interesse.

Derudover havde vi rosiner, frugtstænger, små smarties og andre lækre sager med.

Det hun faktisk brugt mest tid på var at tage vådservietter ud af en sådan en pakke også tilbage igen, så jeg ved ikke rigtigt hvad der fungere bedst.

Anmeld

5. marts 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
LilleLene skriver:

tak

er der nogle ting man skal tænke på, eller været obs på når man rejser med dem ?

Et tæppe eller en lille dyne er god, at have med, da der godt kan være lidt koldt i flyet. Ellers bare skiftetøj og lidt legetøj. Evt. noget han kan se lidt film på (hvis det ellers fanger ham). Så havde jeg også lidt snack med som riskiks, rosiner og kiks - bare sørg for, at posen er lukket fuldstændig.

Anmeld

5. marts 2013

Francisca

LilleLene skriver:

du må godt have mme med og kogt vand på flasker.

Vi var på tenerife her i januar og der var min datter 7mdr.

og vi fik en pose med 2 glas babymos og 1 banan og rosiner på flyet  det var rigtig let at flyve med vores datter, hun brokkede sig slet ikke. hun sov 2 timer i mine arme og resten af tiden legede hun bare og hyggede sig. hun fik sin sut når vi lettede og landede og der var heller ingenting der.

jeg havde en mini fjelræv taske med til hende med alt hvad jeg skulle bruge

Anmeld

5. marts 2013

Frk.S

Som de andre også skriver, må du gerne have babymad (inkl MME) med. Du kan vist blive bedt om at smage på det selv - det blev vi dog ikke.

Men jeg vil lige sige, at det også bare kan gøre det, hvis han har sutten (hvis han bruger sut) når i letter og lander.

Anmeld

5. marts 2013

modesty

LilleLene skriver:

Vi var i Sydfrankrig med vores søn da han var 8 mdr. begge flyveture gik super, ingen problemer, heller ikke med ørerne. Han fik hverken sut eller flaske (som han aldrig har fået) da vi lettede og landede.

Vi sad bare og hyggede lidt og spiste mad og gik lidt frem og tilbage med ham på armen. Og så sov han en lur og vupti, så var vi fremme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.