håndbagage til baby i fly ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2013

LilleLene

Mette. skriver:

Hun var 18 måneder, så lige lidt ældre end din. Min datter er virkelig dårlig til at sove, så hun gik frem og tilbage i flyet i 10 timer. 

Vi havde sørget for at købe nogle nye bøger også havde vi farver og papir med. Ville ønske vi havde haft iPad eller lignende med, det vil jeg hvertfald anbefale. Udover bøger havde alt det andet legetøj vi havde med slet ingen interesse.

Derudover havde vi rosiner, frugtstænger, små smarties og andre lækre sager med.

Det hun faktisk brugt mest tid på var at tage vådservietter ud af en sådan en pakke også tilbage igen, så jeg ved ikke rigtigt hvad der fungere bedst.

hold da op

Vi skal heldigvis kun flyve 5 timer... Og køber helt nyt legetøj til flyet, så håber det går

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2013

LilleLene

Mette. skriver:

Hun var 18 måneder, så lige lidt ældre end din. Min datter er virkelig dårlig til at sove, så hun gik frem og tilbage i flyet i 10 timer. 

Vi havde sørget for at købe nogle nye bøger også havde vi farver og papir med. Ville ønske vi havde haft iPad eller lignende med, det vil jeg hvertfald anbefale. Udover bøger havde alt det andet legetøj vi havde med slet ingen interesse.

Derudover havde vi rosiner, frugtstænger, små smarties og andre lækre sager med.

Det hun faktisk brugt mest tid på var at tage vådservietter ud af en sådan en pakke også tilbage igen, så jeg ved ikke rigtigt hvad der fungere bedst.

hold da op

Vi skal heldigvis kun flyve 5 timer... Og køber helt nyt legetøj til flyet, så håber det går

Anmeld

5. marts 2013

LilleLene

MoarHvidovre skriver:

Et tæppe eller en lille dyne er god, at have med, da der godt kan være lidt koldt i flyet. Ellers bare skiftetøj og lidt legetøj. Evt. noget han kan se lidt film på (hvis det ellers fanger ham). Så havde jeg også lidt snack med som riskiks, rosiner og kiks - bare sørg for, at posen er lukket fuldstændig.

ja mad og sådan køber jeg i den toldfri, så er jeg sikker på det ikke bliver konfiskeret

Anmeld

5. marts 2013

LilleLene

Francisca skriver:

du må godt have mme med og kogt vand på flasker.

Vi var på tenerife her i januar og der var min datter 7mdr.

og vi fik en pose med 2 glas babymos og 1 banan og rosiner på flyet  det var rigtig let at flyve med vores datter, hun brokkede sig slet ikke. hun sov 2 timer i mine arme og resten af tiden legede hun bare og hyggede sig. hun fik sin sut når vi lettede og landede og der var heller ingenting der.

jeg havde en mini fjelræv taske med til hende med alt hvad jeg skulle bruge

hvor dejligt

Anmeld

5. marts 2013

LilleLene

modesty skriver:

Vi var i Sydfrankrig med vores søn da han var 8 mdr. begge flyveture gik super, ingen problemer, heller ikke med ørerne. Han fik hverken sut eller flaske (som han aldrig har fået) da vi lettede og landede.

Vi sad bare og hyggede lidt og spiste mad og gik lidt frem og tilbage med ham på armen. Og så sov han en lur og vupti, så var vi fremme.

hvor dejligt

Anmeld

5. marts 2013

LilleLene

Frk.S skriver:

Som de andre også skriver, må du gerne have babymad (inkl MME) med. Du kan vist blive bedt om at smage på det selv - det blev vi dog ikke.

Men jeg vil lige sige, at det også bare kan gøre det, hvis han har sutten (hvis han bruger sut) når i letter og lander.

okay tak

han bruger sut, men han sutter ikke rigtigt på den, den sidder bare i munden

og det passer meget godt med når vi skal flyve plejer han at spise morgenmad, så der kan jo få en flaske

Anmeld

5. marts 2013

Mette.

LilleLene skriver:

hold da op

Jeg tror altså også det kommer til at gå fint. Emilie var som sådan heller ikke ked, hun ville bare ikke sove, så 19 timers rejse var lang tid i alt.

Vi havde Emilies babydyne med også, det var et hit til at sidde på gulvet på.

Anmeld

5. marts 2013

modesty

LilleLene skriver:

hvor dejligt

Hov, det lød lidt som et blære-indlæg, men meningen var egentlig at sige at: Jeg var lidt bekymret inden vi tog afsted, for hvordan det ville gå, men det gik godt. Så jeg ville i hvert fald ikke bekymre mig hvis jeg var dig. 

Anmeld

5. marts 2013

LilleLene

Mette. skriver:

Jeg tror altså også det kommer til at gå fint. Emilie var som sådan heller ikke ked, hun ville bare ikke sove, så 19 timers rejse var lang tid i alt.

Vi havde Emilies babydyne med også, det var et hit til at sidde på gulvet på.

ja god ide

Anmeld

5. marts 2013

LilleLene

modesty skriver:

Hov, det lød lidt som et blære-indlæg, men meningen var egentlig at sige at: Jeg var lidt bekymret inden vi tog afsted, for hvordan det ville gå, men det gik godt. Så jeg ville i hvert fald ikke bekymre mig hvis jeg var dig. 

hehe sådan tog jeg det altså ikke

Jeg er bare SÅ nervøs, især med mad dernede

er der ngoet han kan spise

og bare han ikke bliver syg af det og sådan.... Men tager pulvergrød med til ham for en sikkerhedsskyld

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.