så skete det.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2009

millesofie

1984 skriver:

så skete det..  så blev jeg gravid.... men er der nogen der så kan fortælle en "første gangs" hvordan det så foregår nu?? mht. lægebesøg osv..

mange tak og må i alle have en fantastisk dag ligesom mig

mange hilsner fra den lykkelige

Tillyke Tilykke

nu bor jeg også i kbh så, så vidt jeg ved skal du bare bestille tid hos lægen og så får du en tid hos gynækologen.
derefter skal du selv ringe til et skannings sted (stedet kan du spørge lægen om) og bestille en tid til Nakkefold skanning
og ca samtidigt vil du modtage et velkomst brev fra det hospital du er henvist til at føde på og sammen med brevet vil din første jordmor aftale også være.

men tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2009

Diana...

STORT TILLYKKE. 

Anmeld

22. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tillykke  Super skønt for dig.

Anmeld

22. juni 2009

Misjelle

Hvor er det dejligt, stort tillykke .

Anmeld

22. juni 2009

Sweet1978

Tillykke

Anmeld

22. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Stort tillykke!!

Anmeld

22. juni 2009

sarahb

Stort tillykke med graviditeten, nu starter der en SPÆNDENDE tid

Anmeld

24. juni 2009

Samus1983

1984 skriver:

så skete det..  så blev jeg gravid.... men er der nogen der så kan fortælle en "første gangs" hvordan det så foregår nu?? mht. lægebesøg osv..

mange tak og må i alle have en fantastisk dag ligesom mig

mange hilsner fra den lykkelige

Stort tillykke med din lille spire i maven...

knus mira

Anmeld

24. juni 2009

Vinker

FANTASTISK - STORT TILLYKKE

Omkring uge 8 skal man til første læge undersøgelse. Der skal ud have lavet din vandrejournal som vil følge dig under hele graviditeten.
Jeg skulle selv ringe og bestille tid hos en jordmor.
Ang. skanninger er der de 2 gratise (nakkefoldsskanningen i uge 12 - den er frivillig og misdannelses skanningen omkring uge 20) det er også noget du snakker med din læge om, og så kommer der med tiden brev om hvornår du skal til skanning.

Ja man har mange spørgsmål når man lige er blevet gravid - og bare vent, der kommer flere og flere - også når den lille er kommet til verden. Så er det jo godt man har en side som baby.dk

Mvh Rikke, mor til Niklas Emil 25/09-2008

Anmeld

24. juni 2009

Betina88

Et kæmpe stort tillykke til dig ..

Ja , du får tid hos en læge , så får du et brev fra sygehuset angående om en scanning der foregår i uge 12 .. Så får du så en tid hos en jordmoder , som de andre skriver herinde ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.