Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Yurie skriver:
Så forestil dig at lægen spørg dig: hvad synes du vi skal gøre??(ikke sket for mig, men en jeg kender) så sidder lidt og tænker: hvad fanden? Det er da ikke mit job at vide det, det er vel det du er uddannet til at vide.
Det har jeg også prøvet - heldigvis har jeg arbejdet på plejehjem i flere år, så kan kaste tilbage med en masse fine faglige ord

Men ja, man undres en gang i mellem .. Savner min gamle læge en gang i mellem - dog er der 30km derhen herfra, så det var ikk muligt at beholde den

Har også prøvet ved den her læge, at jeg ringede ned, da der kom noget gulligt ud af øjnene på hende - men kanten på det nederste øjenlåg, var ikke rødt, så med den kompetence jeg selv har, mente jeg ikke at det var øjnbetændelse - snakkede med sekræteren, som sagde 'jeg sender nogle øjndråber ned på apoteket, det er helt sikkert betændelse' .. Det skal lige siges hun var snottet på det tidspunkt, så dryppede næsen med saltvand, hvilket jeg også nævnte, og Olivia har været 4-5 mdr på det tidspunkt !
Jeg nægtede at hente de øjndråber, og stoppede med saltvand til næsen, dagen efter var der intet snask der røg ud af øjet ..
Det påtalte jeg også, men lægen i lægehuset misforstod mig eller ville ikke høre efter :s blev samtidig også helt paf, at de bare kunne give hende en diagnose uden at kigge på hende - gider da ikke kaste en masse forskelligt medicin i hende, uden hun har behov for det ..
Anmeld