Læger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
nielsen80 skriver:

Har læst din tråd og dine svar helt igennem og vil sige, at jeg synes bestemt, du skal nævne din skuffelse og se reaktionen. Hvis reaktionen udebliver eller endda bliver lidt negativ, så synes jeg faktisk du skal overveje et lægeskift. Det er så vigtigt der er tillid mellem dig og din læge i forhold til de små, har faktisk selv lige skiftet læge til min datter pga manglende tillid - dog et skift i samme lægehus.

Det er helt sikkert med i overvejelserne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2013

B&J

Olivia's Moar skriver:

Hun har det helt fint ! Hendes humør har ikk fejlet noget, mens det har stået på, men hold op en forskel der er kommet ift nætterne vi får sovet nu !

Men ja, en verbal lussing, den slipper de ikke for !

ej hvor er det dejligt i kan mærke det men det er jo klart det arbejder jo især godt ind om natten og dejligt i har fået sovet... og dejligt hun har haft et godt humør...

og ja den skidebalde skal de godt nok have

Anmeld

4. marts 2013

TNBC

Olivia's Moar skriver:

Lige præcis - og samtidig, så er det nemmere at konsultere pr telefon, det går hurtigere jo ! Det har vi prøvet et par gange nu, hvor man tænker 'hallo, du kan da ikk vide 100% om det er det, når du ikk har kigget på hende/ham/mig' ..

Skal nok bare skifte læge, hvis min utilfredhed fortsætter

Så forestil dig at lægen spørg dig: hvad synes du vi skal gøre??(ikke sket for mig, men en jeg kender) så sidder lidt og tænker: hvad fanden? Det er da ikke mit job at vide det, det er vel det du er uddannet til at vide.

Anmeld

4. marts 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Yurie skriver:

Så forestil dig at lægen spørg dig: hvad synes du vi skal gøre??(ikke sket for mig, men en jeg kender) så sidder lidt og tænker: hvad fanden? Det er da ikke mit job at vide det, det er vel det du er uddannet til at vide.

Det har jeg også prøvet - heldigvis har jeg arbejdet på plejehjem i flere år, så kan kaste tilbage med en masse fine faglige ord

Men ja, man undres en gang i mellem .. Savner min gamle læge en gang i mellem - dog er der 30km derhen herfra, så det var ikk muligt at beholde den

Har også prøvet ved den her læge, at jeg ringede ned, da der kom noget gulligt ud af øjnene på hende - men kanten på det nederste øjenlåg, var ikke rødt, så med den kompetence jeg selv har, mente jeg ikke at det var øjnbetændelse - snakkede med sekræteren, som sagde 'jeg sender nogle øjndråber ned på apoteket, det er helt sikkert betændelse' .. Det skal lige siges hun var snottet på det tidspunkt, så dryppede næsen med saltvand, hvilket jeg også nævnte, og Olivia har været 4-5 mdr på det tidspunkt !

Jeg nægtede at hente de øjndråber, og stoppede med saltvand til næsen, dagen efter var der intet snask der røg ud af øjet ..

Det påtalte jeg også, men lægen i lægehuset misforstod mig eller ville ikke høre efter :s blev samtidig også helt paf, at de bare kunne give hende en diagnose uden at kigge på hende - gider da ikke kaste en masse forskelligt medicin i hende, uden hun har behov for det ..

Anmeld

4. marts 2013

AnthonsMor

Olivia's Moar skriver:

Hun er altid glad - sikkert det er forvirret lægen .. Fremover ringer jeg også kun, mens hun sover !

Men har helt sikkert tænkt mig at klage, følte mig som en super lorte mor, nede ved den anden læge, da han kom med den kommentar, hvilket ikk er berettiget jo .. Og så alligevel ! Men hun har det heldigvis godt, og penicillinen elsker hun ! Hvilket hjælper en del ..

Godt hun er i bedring, det er jo uanset hvad det vigtigste

Anmeld

4. marts 2013

Loa

Vi havde for en siden en episode med Isabella der ud af det blå fik feber og blev fuldstændig dvask og ugidelig. Hun fik 39,85 men det var ikke nok til vagtlægen ville se hende. Vi ringede endda to gange. Da hun havde 39,3 og da den steg til 39,85. 

Men de ville ikke se hende. Dagen efter fik vi tid hos vores egen læge som sagde hun havede halsbetændelse og hun kom på pencillin.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.