Læger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
B&J skriver:

stakkels lille pus da. håber snart hun er over denne omgang lyder slet ikke sjovt

men noget helt andet jeg ville virkelig skælde min læge ud for at sige det pænt, sige det på en pæn måde men stadig så lægen føler han/hun får en orden lussing, for det er bare IKKE OKAY!!!!

Hun har det helt fint ! Hendes humør har ikk fejlet noget, mens det har stået på, men hold op en forskel der er kommet ift nætterne vi får sovet nu !

Men ja, en verbal lussing, den slipper de ikke for !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2013

Ccamilla

MariaE skriver:

Man skal bruge sin fornuft. Og som mor ved man hvad der er nogenlunde normalt og ikke er det. Så næste gang skal du helt sikkert bare insistere, færdig slut.
Og ja, sig det endelig for det kan være det hjælper den næste forælder der ringer ind.

Ja, det kunne jeg jo se jeg skulle ha' gjort - men samtidig tænker man også 'det er jo en læge, han har vel styr på hvad han siger' ..

Anmeld

4. marts 2013

MorDk

Olivia's Moar skriver:

Præcis, og har det sådan lidt - hun er 11 mdr, hun kan jo ikk fortælle om der er noget galt, så må man da hellere tjekke en gang for meget, end for lidt !

Men har også tænkt mig at påtale det, synes ikke det er okay.

Håber lige du kommer med en update  Jaa man er vel lidt nysgerrig... hihi

Anmeld

4. marts 2013

Ccamilla

Mamalou skriver:

Jeg vil ikke undskylde din læges handling, eller mangel på samme, men jeg tror desværre, at det kommer sig af, at der er rigtig mange der (mis)bruger lægen og vagtlægen i situationer, hvor det absolut ikke er nødvendigt.

I din situation var det nødvendigt og hvis der bliver en anden gang, så må du følge din mavefornemmelse og insistere på at din datter bliver undersøgt. 

Vh. Louise

Det tror jeg helt sikkert du har ret i - han har garanteret tænkt 'årh, en pylret mor', men det undskylder det ikke .. Synes stadig når børn er så små, så har de pligt til at kigge på dem - også, hvis såfremt jeg bare var en pylret mor

Anmeld

4. marts 2013

Ccamilla

modesty skriver:

Min læge er af den holdning at når det drejer sig om børn skal man hellere tjekke en gang for meget end en gang for lidt. Han har altid en åben akut-tid til børn hver dag.

Din læge kan jeg godt li'

Anmeld

4. marts 2013

Ccamilla

MarleneOlsen skriver:

Ja har lige prøvet det .. Min datter kom ind på sygehuset sidste søndag med feber kramper og de lyttede sagde hun ikk fejlede andet end hun var små syg fik tid hos egen læge i onsdags og han fandt ud af hun havde lunge betændelse ! Hun har rendt med det i 4 uger og hun er kun 9 måneder ..

Så irriterende ! Hvordan tager din den bette det så ?

Anmeld

4. marts 2013

Ccamilla

Martsbaby skriver:

Åh bette pigebarn Øv øv øv!

Jeg ville klage til lægen, og fortælle hvordan den anden læge havde reageret på, at der ikke var blevet taget hånd om det fra din egen læges side!

Det er simpelthen ikke iorden, at han slet ikke ville kigge på hende, bare fordi hun lige havde et godt moment altså!

Hun er altid glad - sikkert det er forvirret lægen .. Fremover ringer jeg også kun, mens hun sover !

Men har helt sikkert tænkt mig at klage, følte mig som en super lorte mor, nede ved den anden læge, da han kom med den kommentar, hvilket ikk er berettiget jo .. Og så alligevel ! Men hun har det heldigvis godt, og penicillinen elsker hun ! Hvilket hjælper en del ..

Anmeld

4. marts 2013

nielsen80

Olivia's Moar skriver:

Det tror jeg helt sikkert du har ret i - han har garanteret tænkt 'årh, en pylret mor', men det undskylder det ikke .. Synes stadig når børn er så små, så har de pligt til at kigge på dem - også, hvis såfremt jeg bare var en pylret mor

Har læst din tråd og dine svar helt igennem og vil sige, at jeg synes bestemt, du skal nævne din skuffelse og se reaktionen. Hvis reaktionen udebliver eller endda bliver lidt negativ, så synes jeg faktisk du skal overveje et lægeskift. Det er så vigtigt der er tillid mellem dig og din læge i forhold til de små, har faktisk selv lige skiftet læge til min datter pga manglende tillid - dog et skift i samme lægehus.

Anmeld

4. marts 2013

Ccamilla

Yurie skriver:

Det er seriøst for dårligt. Hvis man kommer til lægen, skal man også undersøges. Jeg fik tjekket hals og lunger, og der var ikke engang derfor jeg var til lægen, jeg spurgte bare om hun ikke lige kunne tjekke det, og selvfølgelig kunne hun det. Det er sådan en læge skal være. De skal hjælpe os. Det er ligesom det de er uddannet til.
Men der er bare nogen lægere der er så sure og ikke gider at undersøge patienter ordentligt, eller ikke virke til at vide hvad de laver.

Lige præcis - og samtidig, så er det nemmere at konsultere pr telefon, det går hurtigere jo ! Det har vi prøvet et par gange nu, hvor man tænker 'hallo, du kan da ikk vide 100% om det er det, når du ikk har kigget på hende/ham/mig' ..

Skal nok bare skifte læge, hvis min utilfredhed fortsætter

Anmeld

4. marts 2013

Ccamilla

MorDk skriver:

Håber lige du kommer med en update  Jaa man er vel lidt nysgerrig... hihi

Hvis jeg husker det, så skal jeg nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.