Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Nogen der har prøvet det her ?
Ringede til egen læge i mandags, da Olivia på daværende tidspunkt har hostet og snottet i 5uger, samt haft feber weekenden over - på daværende tidspunkt har vi været ved vagtlægen nogen gange, og ringet til dem i massevis. Nå, men ringer så til egen læge i mandags, da jeg havde første arbejdsdag onsdag efter barsel, og ville gerne sikre mig at hun ikk havde lungebetændelse, eller noget i den dur .. Hun hænger på armen, og er glad - så lægen mener absolut ikke at der skal kigges på hende ..
Hendes hoste bliver værre, og nætterne længere - så torsdag ringer jeg til en anden læge, da vores egen er på kursus .. Vi får så en tid, samme eftermiddag .. Det viste sig så, at hun har lungebetændelse, og skal have penicillin i en uge ! Lægens kommentar var, hvorfor er hun ikk blevet kigget på noget før ? Jo, ser du - det har jeg prøvet !!
Jeg var simpelthen så gal, da vi gik derfra .. Gal over min egen læge, gal over at jeg ikke lyttede til min egen intuition i mandags, så vi kunne være startet på behandlingen noget før .. Synes VIRKELIGT at det er/var for dårligt, og er sgu stadig sur over det !
Nu bliver hun snart et år, og så skal hun jo til undersøgelse hos egen læge, tænker jeg vil komme med en kommentar omkring det, for synes det er under al kritik!
Hvad ville i gøre ?
Anmeld