Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LouiseVous skriver: Jeg har været i :- På sjælland (ejh gas )- Norge- Sverige- Tyskland - Belgien- Frankrig- Østrig- Italien- Tjekkiet Vil gerne til Frankring igen, og en del af de andre lande. Lige nu på stående fod kan jeg ikke lige sige hvor jeg ellers vil hen.. Men kan da sige at jeg dec'11 søgte arbejde i Grønland Fik det desværre ikke ...
Jeg har været i :- På sjælland (ejh gas )- Norge- Sverige- Tyskland - Belgien- Frankrig- Østrig- Italien- Tjekkiet Vil gerne til Frankring igen, og en del af de andre lande. Lige nu på stående fod kan jeg ikke lige sige hvor jeg ellers vil hen.. Men kan da sige at jeg dec'11 søgte arbejde i Grønland Fik det desværre ikke ...
Frankrig er også rigtigt dejlig Nej der er sikkert mange steder man gerne ville hen når det kom til stykket..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anitsirhc skriver: Jeg har været i/på:IslandSverige Norge TysklandFrankrigItalienEnglandKretaTyrkietUSADanmark
Jeg har været i/på:IslandSverige Norge TysklandFrankrigItalienEnglandKretaTyrkietUSADanmark
Hvor i USA har du været ?
Ej har du også været i Danmark ?
Mom In The Making skriver: Jeg har aldrig rigtig været meget til at rejse, synes faktisk ofte det er lidt for besværligt med alt det pakken osv. Så jeg har kun været i Norge, Sverige, Tyskland og på studietur i Italien (7kl.) men jeg kunne nu godt tænke mig at besøge vores familie i USA og prøve at komme på noget all inklusive hotel halløj et varmt sted.
Jeg har aldrig rigtig været meget til at rejse, synes faktisk ofte det er lidt for besværligt med alt det pakken osv.
Så jeg har kun været i Norge, Sverige, Tyskland og på studietur i Italien (7kl.)
men jeg kunne nu godt tænke mig at besøge vores familie i USA og prøve at komme på noget all inklusive hotel halløj et varmt sted.
Hahahha det tager også en evighed for at pakke.. Men det skal nu ikke holde dig tilbage syntes jeg
Du skal da til USA så ..
twinny skriver: England, norge, sverige, Tyskland, Tjekkiet, Tyrkiet, spanien (tenerife).
England, norge, sverige, Tyskland, Tjekkiet, Tyrkiet, spanien (tenerife).
Tenerife gad jeg også rigtigt gerne
StineW79 skriver: Jeg har været i: Norgen. Sverig. Tyskland. Tyrkiet. Ungaren. Spanien. England. (Har boet ca 3 år i england ) Irdland. så har jeg været på charter på lancerote, Mallorca og tenerif. Jeg ku godt tænke mig at komme til Frankrig, USA, Italien, Australien. Vh stine
Jeg har været i:
Norgen.
Sverig.
Tyskland.
Tyrkiet.
Ungaren.
Spanien.
England. (Har boet ca 3 år i england )
Irdland.
så har jeg været på charter på lancerote, Mallorca og tenerif.
Jeg ku godt tænke mig at komme til Frankrig, USA, Italien, Australien. Vh stine
Hvorfor boede du i England ? Jeg kunne sagtens bo i England.. Jeg elsker det derovre
AalborgPigen skriver: Frankrig er også rigtigt dejlig Nej der er sikkert mange steder man gerne ville hen når det kom til stykket..
Nemesis skriver: hmm skal se om jeg kan huske dem alle..der skal nok være noget der smutter men here goes:Sverige NorgeEngland og WalesTysklandLuxembourgSlovenienØstrigTjekkietPolenTysklandFrankrigSpanienEgyptenUsa både øst og vestkystThailandIndonesien (Jakarta og Bali)og til sommer kommer der yderligere Slovakiet og ungarn på
hmm skal se om jeg kan huske dem alle..der skal nok være noget der smutter men here goes:Sverige NorgeEngland og WalesTysklandLuxembourgSlovenienØstrigTjekkietPolenTysklandFrankrigSpanienEgyptenUsa både øst og vestkystThailandIndonesien (Jakarta og Bali)og til sommer kommer der yderligere Slovakiet og ungarn på
HOLD DA OP ! Du har godt nok været virkelig mange steder..
Er du meget rejselysten?
Maja88 skriver: Jeg har været i: Norge Sverige Tyskland Tjekkiet Slovakiet Ungarn Kroatien Holland Belgien Frankrig Italien Spanien Gibraltar Østrig Sweiz
Norge
Sverige
Tyskland
Tjekkiet
Slovakiet
Ungarn
Kroatien
Holland
Belgien
Frankrig
Italien
Spanien
Gibraltar
Østrig
Sweiz
Du har været en HEL del steder.. Er du meget rejselysten ?
Tranebaer skriver: Norge, Sverige, Tyskland, England, Irland, Tjekkiet, Holland, Frankrig, Spanien, Italien, Schweiz, Thailand, Singapore, Philippinerne, Kina, USA. England, Norge, Sverige, Tyskland, Spanien, Italien og Frankrig har jeg været i en del gange gange (4-10).
Norge, Sverige, Tyskland, England, Irland, Tjekkiet, Holland, Frankrig, Spanien, Italien, Schweiz, Thailand, Singapore, Philippinerne, Kina, USA.
England, Norge, Sverige, Tyskland, Spanien, Italien og Frankrig har jeg været i en del gange gange (4-10).
Var det fedt i Irland?
Frk.S skriver: Jeg har været i (nogle flere gange): - Norge - Tyskland - Frankrig - Italien - Spanien - Holland - Belgien - England - Bulgarien - Tunesien - Jugoslavien (i den del der nu er Kroatien) - Mexico - Østrig - Thailand - Andorra Til sommer bliver listen udvidet med Grækenland og Albanien. Jeg VIL til USA på et tidspunt, og har da også andre lande jeg gerne vil besøge; fx Tjekkiet og Potugal og andre dele af Afrika end Tunesien. Derudover skal jeg helt klart til både Mexico og Thailand igen. Og London.. og Paris. Jeg ELSKER at rejse!
Jeg har været i (nogle flere gange):
- Norge
- Tyskland
- Frankrig
- Italien
- Spanien
- Holland
- Belgien
- England
- Bulgarien
- Tunesien
- Jugoslavien (i den del der nu er Kroatien)
- Mexico
- Østrig
- Thailand
- Andorra
Til sommer bliver listen udvidet med Grækenland og Albanien.
Jeg VIL til USA på et tidspunt, og har da også andre lande jeg gerne vil besøge; fx Tjekkiet og Potugal og andre dele af Afrika end Tunesien.
Derudover skal jeg helt klart til både Mexico og Thailand igen. Og London.. og Paris.
Jeg ELSKER at rejse!
Var det fedt i Mexico?
Ja du rejser da en hel del Det lyder dejlig fantastisk..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128