Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg sad og tænkte på hvor jeg har været, altså hvilke lande jeg har været i, enten på ferie eller arbejde.
Jeg har været i:
- Frankrig
- Tyskland
- Tunesien
- Tyrkiet
- Grækenland
- Spanien
- England
- Sverige
- Belgien
Det er vist det.. Hvor har du været ? Og hvor vil du gerne hen ?
Jeg drømmer om at komme til USA og Italien.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AalborgPigen skriver: Jeg sad og tænkte på hvor jeg har været, altså hvilke lande jeg har været i, enten på ferie eller arbejde. Jeg har været i: - Frankrig - Tyskland - Tunesien - Tyrkiet - Grækenland - Spanien - England - Sverige - Belgien Det er vist det.. Hvor har du været ? Og hvor vil du gerne hen ? Jeg drømmer om at komme til USA og Italien.
Månsson skriver: Jeg er ikke så berejst må jeg indrømme så her bliver det til spanien,grækenland og tyskland..Vil rigtig gerne til usa, italien,frankrig og noget caribien,mexico værk
Jeg er ikke så berejst må jeg indrømme så her bliver det til spanien,grækenland og tyskland..Vil rigtig gerne til usa, italien,frankrig og noget caribien,mexico værk
Jeg EEEEELLLLLLSKKKKKKKKERRRRRR virkelig Grækenland ! Elsker den der hyggelige stemning.. Altså jeg har kun været på Kreta. Men der har jeg så været mange gange..
Gad også gerne til Maldiverne eller andet eksotisk.. Men det får jeg først råd til i det næste år hundrede..
AalborgPigen skriver: Jeg EEEEELLLLLLSKKKKKKKKERRRRRR virkelig Grækenland ! Elsker den der hyggelige stemning.. Altså jeg har kun været på Kreta. Men der har jeg så været mange gange.. Gad også gerne til Maldiverne eller andet eksotisk.. Men det får jeg først råd til i det næste år hundrede..
Norgen.
Sverig.
Tyskland.
Tyrkiet.
Ungaren.
Spanien.
England. (Har boet ca 3 år i england )
Irdland.
så har jeg været på charter på lancerote, Mallorca og tenerif.
Jeg ku godt tænke mig at komme til Frankrig, USA, Italien, Australien. Vh stine
Jeg sad og tænkte på hvor jeg har været, altså hvilke lande jeg har været i, enten på ferie eller arbejde. Jeg har været i: - Frankrig - Tyskland - Tunesien - Tyrkiet - Grækenland - Spanien - England - Sverige - Belgien Det er vist det.. Hvor har du været ? Og hvor vil du gerne hen ? Jeg drømmer om at komme til USA og Italien.
Jeg har været i/på:
Cypern
Samos (græsk ø)
Santorini (græsk ø)
Egypten
Malta
Italien
Tyskland
Sverige
Norge
Polen
Ungarn
Frankrig
Belgien
England
Holland
- Det var vidst det
Hmm ja hvor har jeg været..
Grækenland
Tyrkiet
Mallorca
Tjekkiet
Det var vidst det : Kunne super godt tænke mig at komme til Thailand, USA, Afrika, Australien
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128