Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Åååh jeg elsker at rejse.
- Norge
- Sverige
- Rusland
- England
- Irland
- Tyskland
- Schweiz
- Østrig
- Frankrig
- Italien
- Grækenland
- Holland
- Egypten
- USA
- Australien
- Thailand
- Laos
- Cambodja
- Malaysia
- Singapore
Men noget siger mig, jeg har glemt nogle steder... Anyways, det bedste, jeg nogensinde har gjort for mig selv, var at backpacke et halvt år i Asien og Australien.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg er desværre ikke særlig berejst Mine forældre har aldrig været til udlandsrejser, så det er først blevet til her efter jeg selv har kunnet begynde at finansiere det, hehe. Og vil meget gerne se hele verden hvis jeg kunne! Har været i:
Tyskland (duh!)
Sverige
Norge
Italien
Frankrig
Belgien
Holland
Spanien
USA (Florida)
Jeg sad og tænkte på hvor jeg har været, altså hvilke lande jeg har været i, enten på ferie eller arbejde. Jeg har været i: - Frankrig - Tyskland - Tunesien - Tyrkiet - Grækenland - Spanien - England - Sverige - Belgien Det er vist det.. Hvor har du været ? Og hvor vil du gerne hen ? Jeg drømmer om at komme til USA og Italien.
Jeg sad og tænkte på hvor jeg har været, altså hvilke lande jeg har været i, enten på ferie eller arbejde.
Jeg har været i:
- Tunesien
- Tyrkiet
- Spanien
- Belgien
Det er vist det.. Hvor har du været ? Og hvor vil du gerne hen ?
Jeg drømmer om at komme til USA og Italien.
Jeg har været i/på:IslandSverige Norge TysklandFrankrigItalienEnglandKretaTyrkietUSADanmark
AalborgPigen skriver: Jeg sad og tænkte på hvor jeg har været, altså hvilke lande jeg har været i, enten på ferie eller arbejde. Jeg har været i: - Frankrig - Tyskland - Tunesien - Tyrkiet - Grækenland - Spanien - England - Sverige - Belgien Det er vist det.. Hvor har du været ? Og hvor vil du gerne hen ? Jeg drømmer om at komme til USA og Italien.
Jeg har aldrig rigtig været meget til at rejse, synes faktisk ofte det er lidt for besværligt med alt det pakken osv.
Så jeg har kun været i Norge, Sverige, Tyskland og på studietur i Italien (7kl.)
men jeg kunne nu godt tænke mig at besøge vores familie i USA og prøve at komme på noget all inklusive hotel halløj et varmt sted.
Månsson skriver: Jeg er mere til det spanske.. kreta er den værste ferie vi har været på ever Det ku være fedt og opleve en helt anden natur altså af den eksotiske slags..
Jeg er mere til det spanske.. kreta er den værste ferie vi har været på ever Det ku være fedt og opleve en helt anden natur altså af den eksotiske slags..
Hvad skete der da ??
Ja sådan en rigtigt eksotisk natur
emmagirl skriver: Jeg har været i/på: Cypern Samos (græsk ø) Santorini (græsk ø) Egypten Malta Italien Tyskland Sverige Norge Polen Ungarn Frankrig Belgien England Holland - Det var vidst det
Jeg har været i/på:
Cypern
Samos (græsk ø)
Santorini (græsk ø)
Egypten
Malta
Tyskland
Polen
Ungarn
England
- Det var vidst det
Du har da været en DEL steder !
MariaKyedDK skriver: Jeg har været i - Norge - Sverige - Spanien - Thailand Jeg elsker Spanien, og vil så gerne derned flere gange
Jeg har været i
Jeg elsker Spanien, og vil så gerne derned flere gange
Jeg syntes også spanien er fantastisk !
FamilenStorm skriver: Hmm Det må blive til:- Tyskland- Belgien- Frankrig- Spanien- Tyrkiet- Tjekkiet- Polen- Egypten- USA - FloridaKunne godt tænke mig at komme lidt mere rundt i USA
Hmm Det må blive til:- Tyskland- Belgien- Frankrig- Spanien- Tyrkiet- Tjekkiet- Polen- Egypten- USA - FloridaKunne godt tænke mig at komme lidt mere rundt i USA
Uhh Florida kunne være så fedt ! Jeg gad så gerne til Disneyland i USA.
M (: skriver: Jeg har været i: Danmark Sverige x 3 (én reel ferie) Tyskland x mange Schweiz x 1 Frankrig x 1 Italien x 1 Spanien x 1 Malta x 1 Bulgarien x 1 Egypten x 2 Tyrkiet x 1 Thailand x 1 Bhutan x 1 Indien x 1 (enkelte steder har jeg været mere end det antal gange jeg har opgivet, men i de tilfælde har det kun været mellemlandinger) Jeg vil gerne til "det rigtige" Afrika, Australien eller USA (:
Danmark
Sverige x 3 (én reel ferie)
Tyskland x mange
Schweiz x 1
Frankrig x 1
Italien x 1
Spanien x 1
Malta x 1
Bulgarien x 1
Egypten x 2
Tyrkiet x 1
Thailand x 1
Bhutan x 1
Indien x 1
(enkelte steder har jeg været mere end det antal gange jeg har opgivet, men i de tilfælde har det kun været mellemlandinger)
Jeg vil gerne til "det rigtige" Afrika, Australien eller USA (:
Er du ikke født i Danmark ?
Du har da været en del steder...
Australien kunne også være fedt.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128