Hvilke lande har du besøgt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2013

Muffin_girl

BabyMus skriver:

Jeg har været i:

Albanien
Belgien
Belize
De Vestindieske øer
Frankrig
Grækenland (Kreta, Samos, Korfu og Rhodos)
Holland
Italien
Liechstenstein
Luxenbourg
Mexico
Monaco
Schweiz
Storbritanien (England)
Sverige
Tjekkiet
Tyrkiet
USA (New York og Miami)
Østrig

og lige om lidt har jeg også været i Hongkong.

Jeg kunne godt tænke mig at komme til Hawaii og St. Lucia og Costa Rica. Og meget gerne tilbage til Mexico, USA og Belize.

Du har også været mange steder

Var det ikke flot på de vestindiske øer ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2013

Købmagerkonen

Hyggelig tråd Her er det:

Tyskland
Sverige
England
Tjekkiet
Italien
Portugal
Grækenland
Estland
Rusland
Kina
USA
Egypten

Anmeld

3. marts 2013

M (:

AalborgPigen skriver:

Ja så snyder du jo faktisk lidt ..  

Vi er venner på facebook. Så jeg så jo hun skrev til dig.. hihi

Hihi, ja, men kun på den gode måde.. Alle landene har været mindst 5 overnatninger

Hihi, nåååå, så du holder øje på FB Så må jeg da lige se, om jeg kan finde ud af, hvem du er

Anmeld

3. marts 2013

Roselil

Profilbillede for Roselil

Sverige

Norge

Finland

Tyskland

Tjekkiet

Polen

Sweitz

Holland

Frankrig

Italien

Spanien

Grækenland

Tyrkiet

Marokko

Tunesien

Uha, der er så mange lande jeg gerne vil besøge: Særligt England, Iran, Syrien (når der er kommet ro over tingene), Libanon, USA. Men også Kina, Indien og mange, mange andre lande

Anmeld

3. marts 2013

Muffin_girl

StineW79 skriver:

Første gang havde jeg fået arbejde på et hotel, som stuepige. Jeg var 17 år og rejste sammen med en veninde. Det lå bare alt for langt væk fra London og byen vi boede i var vildt kedelig.

Så har jeg boet lige 15 min i tog fra london, hvor jeg over 2 gange har arbejdet på plejehjem. Det var så fedt! 

Den eneste grund til at jeg kom tilbage til dk, var fordi jeg ville læse til pædagog, og det ka man ik rigtig i England. Havde regnet med at jeg sku flyttet til England igen når jeg var færdignuddannet. Men mødte min kærste!

Elsker London og før vi fik børn, var vi der mindst 1 gang om året. Savner London!! Vh stine

Nååeeh oki ! Jeg elsker elsker elsker også London.. Syntes det er så fantastisk.. 

Anmeld

3. marts 2013

Isabella_mor

AalborgPigen skriver:

Var det lækkert i Schweiz?

Ja jeg blander faktisk østrig og schweiz sammen, men jeg syntes der var hyggeligt i begge lande.. jeg tror nok det var i Schweiz at vi havde en ren kilde løbende ned til det hus vi boede i.

(vi kørte i minibus fra DK til Italien, og gjorde stop undervejs, derfor jeg blander sammen)

Anmeld

3. marts 2013

Muffin_girl

Roselil skriver:

Sverige

Norge

Finland

Tyskland

Tjekkiet

Polen

Sweitz

Holland

Frankrig

Italien

Spanien

Grækenland

Tyrkiet

Marokko

Tunesien

Uha, der er så mange lande jeg gerne vil besøge: Særligt England, Iran, Syrien (når der er kommet ro over tingene), Libanon, USA. Men også Kina, Indien og mange, mange andre lande

Du har da været en del steder Og vil en del steder .. 

"at rejse er at leve"

Anmeld

3. marts 2013

M (:

Mussen2 skriver:

Jeg lærte om landet i Geografi. Geografilæren havde et godt kendskab til landet da hun havde en kollega som havde været derovre som frivillig af en slags.

Vi var i Thimpu og Paro og i Bumtangprovinsen, samt flere steder jeg ikke lige husker på stående fod. Det er over 10 år siden Vi rejste rundt med guider, man må ikke rejse selv. Kun med guide og ad en på forhånd fastlagt rute.

Årh, okay, spændende, når lærere kan inspirere en til de lidt utraditionelle rejsemål.. Åha, gad godt afsted igen..

Så har rejsen nok været meget lig vores - vi havde også altid mindst én guide med.. (:

Anmeld

3. marts 2013

Muffin_girl

Fenja09 skriver:

Du har da været en del steder

Jeg kan tælle følgende steder:

Grønland

Sverige

Norge

Tyskland

Polen

Tjekkiet

Ungarn

Jeg har faktisk ikke været ude at rejse siden år 2000, så det er nogle år siden efterhånden. Der er mange steder jeg gerne vil se - er ikke så meget til "badeferier", men vil gerne se en masse storbyer som Moskva, Rom og New York. Sidstnævnte må meget gerne være i juletiden

/Fenja

Jeg vil såååå gerne til New York .. Uhh der er mange spændende ting derovre ..

Anmeld

3. marts 2013

Muffin_girl

MariaE skriver:

Føles egentligt ikke sådan:-Dglemte vist også Egypten:-D

Men elsker at rejse:-) efter vi fik børnene er det dog kun charter ferier. Men vi vil gerne til Cuba om nogle år. Og østen igen:-)

Flere af stederne har vi været to gange eller tre.
F.eks Kreta to gange, Kroatien to gange, tyrkiet to gange.
England hmm... 5 gange tror jeg. Usa boede jeg i tre mdr. New zealand var jeg au-pair i ni mdr.
Elsker duften af andre lande, stemninger, kulturer og mad:-D

Ej hvor lyder det spændende Virkelig ... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.