Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AalborgPigen skriver: Hvorfor boede du i England ? Jeg kunne sagtens bo i England.. Jeg elsker det derovre
Hvorfor boede du i England ? Jeg kunne sagtens bo i England.. Jeg elsker det derovre
Første gang havde jeg fået arbejde på et hotel, som stuepige. Jeg var 17 år og rejste sammen med en veninde. Det lå bare alt for langt væk fra London og byen vi boede i var vildt kedelig.
Så har jeg boet lige 15 min i tog fra london, hvor jeg over 2 gange har arbejdet på plejehjem. Det var så fedt!
Den eneste grund til at jeg kom tilbage til dk, var fordi jeg ville læse til pædagog, og det ka man ik rigtig i England. Havde regnet med at jeg sku flyttet til England igen når jeg var færdignuddannet. Men mødte min kærste!
Elsker London og før vi fik børn, var vi der mindst 1 gang om året. Savner London!! Vh stine
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Uha, det er da svært...
Dk, Norge, Sverige, Tyskland, Polen, Belgien, Frankrig, Østrig, Italien, Grækenland, Serbien, Spanien, Portugal, Tjekkiet, Skotland, England, Tunesien, Dubai, Kina, Hong Kong, Vietnam, - tror, det var de fleste..
BabyMus skriver: Jeg har været i: AlbanienBelgienBelizeDe Vestindieske øerFrankrigGrækenland (Kreta, Samos, Korfu og Rhodos)HollandItalienLiechstensteinLuxenbourgMexicoMonacoSchweizStorbritanien (England)SverigeTjekkietTyrkietUSA (New York og Miami)Østrigog lige om lidt har jeg også været i Hongkong. Jeg kunne godt tænke mig at komme til Hawaii og St. Lucia og Costa Rica. Og meget gerne tilbage til Mexico, USA og Belize.
Jeg har været i:
AlbanienBelgienBelizeDe Vestindieske øerFrankrigGrækenland (Kreta, Samos, Korfu og Rhodos)HollandItalienLiechstensteinLuxenbourgMexicoMonacoSchweizStorbritanien (England)SverigeTjekkietTyrkietUSA (New York og Miami)Østrigog lige om lidt har jeg også været i Hongkong.
Jeg kunne godt tænke mig at komme til Hawaii og St. Lucia og Costa Rica. Og meget gerne tilbage til Mexico, USA og Belize.
Hong Kong er et skøøønt sted!
God tur.
AalborgPigen skriver: HOOOOLLLD da op du har været mange steder ! Sikken en masse fede oplevelser..
HOOOOLLLD da op du har været mange steder ! Sikken en masse fede oplevelser..
Mussen2 skriver: Ren og skær fornøjelse. Tabte mit hjerte til landet synes det er fantastisk.Jeg havde læst om landet og måtte bare besøge det. Hvad med dig?
Ren og skær fornøjelse. Tabte mit hjerte til landet synes det er fantastisk.Jeg havde læst om landet og måtte bare besøge det. Hvad med dig?
Puha, var det ikke mega dyrt i visum m.m.?
Åha, jeg synes også det var fantastisk! Og hvis det ikke var så pokkers dyrt var det helt sikkert et land jeg gerne ville besøge sammen med min familie!
Jeg var derovre som en del af et frivilligt projekt. Vi skulle hjælpe deres meget nye spejderbevægelse (oprettet i 1998) på benene og komme med gode ideer til videreudvikling. Jeg var der i 2008.
Jeg har været i/på :
Færøerne
Tyskland
Holland
Belgien
Frankrig
Spanien (ofte da vi boede 20 km fra den spanske grænse i syd Portugal)
Portugal (boet der i 2 år)
AalborgPigen skriver: Jeg sad og tænkte på hvor jeg har været, altså hvilke lande jeg har været i, enten på ferie eller arbejde. Jeg har været i: - Frankrig - Tyskland - Tunesien - Tyrkiet - Grækenland - Spanien - England - Sverige - Belgien Det er vist det.. Hvor har du været ? Og hvor vil du gerne hen ? Jeg drømmer om at komme til USA og Italien.
Jeg sad og tænkte på hvor jeg har været, altså hvilke lande jeg har været i, enten på ferie eller arbejde.
- Frankrig
- Tyskland
- Tunesien
- Tyrkiet
- Grækenland
- Spanien
- England
- Sverige
- Belgien
Det er vist det.. Hvor har du været ? Og hvor vil du gerne hen ?
Jeg drømmer om at komme til USA og Italien.
Uhhhh... Jeg har sku snart også været en del steder
Tilfældig rækkefølge
Sverige
Island
USA
Spanien ( Mallorca & tenerife )
Tyrkiet
Tjekkiet
England
Norge
hmm. Det er det jeg kan komme i tanke om nu
Vil gerne til USA igen da vi har familie derovre
AalborgPigen skriver: Var du på ferie i Thailand?
Var du på ferie i Thailand?
ITALIEN
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128