Tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2009

A.

lol skal man også købe tøj til sig selv?!

nej ærlig køber ikke så tit tøj til mig selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2009

Sweet1978

Jeg har stemt 0-500 med ved det ikke rigtigt på månedesbasis for køber ikke noget hver måned, jeg køber ca. 2 gange om året forår og efterår hvor jeg lige supplerer garderoberne op både mine og børnenes. Og der køber vi gerne på et par tusind. Børnene kan så godt få lidt i ly ved hvis jeg lige ser noget sødt, fødselsdag og jul mm.

Anmeld

22. juni 2009

Diana...

Årh gud, damer!!!
-Kom nu lidt ind i kampen!
HUSK nu på at være lækre, også selvom I har fået børn!
I må ikke glemme Jer selv, eller Jeres mand/kæreste.

Gad I selv "knalde" én som ikke gør noget ud af sig selv, og som render rundt i joggintøj dagen lang?

Ha ha ha jeg bruger bare ikke mange penge på tøj, men mit tøj er ikke grimt og jeg glemmer overhoved ikke mig selv fordi jeg ikke bruger 1000,- om måneden på tøj   

Jeg gør alt for at min mand synes jeg er fræk og at jeg selv kan holde det ud men det kan jo altså godt gøres uden at bruge mega mange penge på tøj 

Knus Diana   som sætter hår tager make up på hver dag og har pænt tøj på hver dag for min egen og mandens skyld men bruger laaaangt fra 500 kr om måned på tøj. 

Anmeld

22. juni 2009

Honningblomst

Jeg køber helt sikkert for meget..for har en del jeg ikke har haft på...hmm...nogen der er friske på bytte-tøj-aften....
Knus Eva...

Anmeld

1. september 2009

Hjaltesmor

Jeg har stemt andet. Jeg køber tøj to gange om året - på januar udsalg og efter sommeren og køber for ca 1000 kr hver gang.

Det er ikke, fordi jeg er holdt op med at gøre noget ud af mig selv, efter jeg har fået barn. Jeg har nemlig ikke fået barn endnu (venter mit første). De 2x1000 kr var det jeg brugte før. Jeg har ikke overblik over, hvad jeg har brugt som gravid. Jeg har købt så lidt som muligt, da jeg ikke har gidet bruge penge på ventetøj. Jeg har nok brugt knapt 1000 kr i alt og er 40-4 nu.

Jeg føler ikke, at jeg ikke gør noget ud af mig selv, men at jeg får det jeg skal bruge og lidt til for mine 2000 kr årligt. Når man er studerende kan man ikke forvente at kunne vælte sig i et stort tøjbudget. Det er jo kun en begrænset periode, man studerer, så det synes jeg, er helt i orden.

Anmeld

1. september 2009

Mira0911

Jeg køber sjældent tøj til mig selv..... Hvorfor skal jeg købe nyt, når jeg har end masse nyt der ikke er brugt?

Anmeld

1. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg kan ikke skrive jeg køber aldrig tøj, for det gør jeg. Meget meget sjældent... Stort set alt mit tøj er aflagt fra veninder mv.
Tøjbytte æææææælsger jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.