Tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Tøjbudget

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.456 visninger
26 svar
0 synes godt om
22. juni 2009

Rasmine

Hvor meget bruger du ca. på tøj TIL DIG SELV om måneden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2009

MetteT

Jeg bruger godt nok ikke særlig meget på mig selv... Nogle mdr køber jeg ingenting, og andre kan jeg godt købe for 1000.. Men det blir godt nok ikke til meget...

Knus Mette

Anmeld

22. juni 2009

xx

Jeg køber når jeg mangler noget eller synes jeg har råd til at flotte mig lidt 

Jeg har altid en seddel hængende på køleskabet, hvor jeg skriver ned hvad ungerne mangler ud for deres navne så jeg har helt styr på om der er en der skal have nye sandaler, strømpebukser, bodier osv og så køber jeg absolut INTET før den liste er tom eller jeg ved at jeg har lagt penge til side til det. Jeg ville aldrig tilgive mig selv, hvis jeg kom til at købe tøj til mig selv når en af børnene manglede noget og jeg så pludselig ikke havde penge til det...

-s...

Anmeld

22. juni 2009

LotteGabriella

MetteT skriver:

Jeg bruger godt nok ikke særlig meget på mig selv... Nogle mdr køber jeg ingenting, og andre kan jeg godt købe for 1000.. Men det blir godt nok ikke til meget...

Knus Mette

det er det samme her I denne her måned har jeg godt nok købt meget sommertøj til mig selv, men ellers har jeg ikke brugt  mange penge på mig selv de sidste mange måneder

Anmeld

22. juni 2009

BinaMor

jeg bruger nok 1000 kr...

OM ÅRET!

Anmeld

22. juni 2009

Rasmine

Årh gud, damer!!!
-Kom nu lidt ind i kampen!
HUSK nu på at være lækre, også selvom I har fået børn!
I må ikke glemme Jer selv, eller Jeres mand/kæreste.

Gad I selv "knalde" én som ikke gør noget ud af sig selv, og som render rundt i joggintøj dagen lang?

Anmeld

22. juni 2009

Tina2

Hm, jeg ved faktisk ikke hvor meget, for jeg køber ret meget tøj på trendsales... er vild med nogle ret dyre mærker, men gider simpelthen ikke betale en formue for det i butikkerne:-)

Så finder det enten nyt eller en anelse brugt derinde til billige penge:-) Nogle mdr kan jeg godt bruge en del derinde, men det er jo så når jeg har solgt en hel del...
Så det er lidt i perioder fra den ene uge til den anden....

Jeg køber ikke fx billige sko og støvler, da jeg har en dårlig ankel, så er nødt til at købe kvalitet. Så køber ikke så mange sko som nogle andre kvinder gør, men når jeg så gør, så koster de også det mere.... Især sko med hæl- der er jeg virkelig nødt til at købe god kvalitet....

Anmeld

22. juni 2009

Valle81

Mebach skriver:

Årh gud, damer!!!
-Kom nu lidt ind i kampen!
HUSK nu på at være lækre, også selvom I har fået børn!
I må ikke glemme Jer selv, eller Jeres mand/kæreste.

Gad I selv "knalde" én som ikke gør noget ud af sig selv, og som render rundt i joggintøj dagen lang?

Så så:0) Bare fordi man ikke bruger mange penge på tøj, betyder da ikke man går i joggingtøj

Jeg gør i hverttilfælge ikke, jeg ejer faktisk ikke engang et sæt jogging tøj

Anmeld

22. juni 2009

Pige2009

Jeg bruger omkring 500 kr. om måneden højest. Synes ikke jeg har behov for mere. Jeg har ikke et fastlagt tøjbudget, men køber når jeg mangler eller falder over noget jeg synes er fedt eller pænt. Jeg kan heldigvis stadig passe alt mit tøj, selvom jeg er i 25. uge, så det er lækkert.

Linda 24+2

Anmeld

22. juni 2009

Rasmine

Valle81 skriver:

Så så:0) Bare fordi man ikke bruger mange penge på tøj, betyder da ikke man går i joggingtøj

Jeg gør i hverttilfælge ikke, jeg ejer faktisk ikke engang et sæt jogging tøj

Hø hø, Valle.
Du ved godt hvad jeg mener, ik?

Btw: Fik I købt hus?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.