Tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2009

Valle81

Mebach skriver:

Hø hø, Valle.
Du ved godt hvad jeg mener, ik?

Btw: Fik I købt hus?

Jo jo:0) Ved godt hvad du mener:0)

Nej vi har ikke fået købt hus............vi fik nej til kreditgodkendelsen:0( Øv, de sagde at tiden ikke lige er helt hot for 1 gangskøbere, og slet ikke dem med negativ formue.................og det er så os:0 )Så vi fik nej for nu, men de sagde vi skulle søge igen om et halvt år:0) Så det gør vi, men øv bøv. Nu satser vi istedet bare for hårdt på baby projekt:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2009

Rasmine

Valle81 skriver:

Nej vi har ikke fået købt hus............vi fik nej til kreditgodkendelsen:0( Øv, de sagde at tiden ikke lige er helt hot for 1 gangskøbere, og slet ikke dem med negativ formue.................og det er så os:0 )Så vi fik nej for nu, men de sagde vi skulle søge igen om et halvt år:0) Så det gør vi, men øv bøv. Nu satser vi istedet bare for hårdt på baby projekt:0)

Jamen, lejligheden er vel også stor nok, indtil videre?

Det er pisse ærgerligt at forelske sig i et hus, som man ikke kan få.
Vi er stadig ikke kommet af med vores, æv!

Anmeld

22. juni 2009

MaleneGærup

Lige nu bruger jeg ikke så meget, da jeg er gravid og vil jo ikke kunne passe det i langt tid. Men ellers køber jeg oftest tøj på udsalg eller bilke/føtex osv eller bare når det er billigt. Ville aldrig bruge 1000 kr på fx et par jeans.  

Anmeld

22. juni 2009

Tina2

Valle81 skriver:

Har I hørt i andre banker?

Anmeld

22. juni 2009

Valle81

Har I hørt i andre banker?

Hejsa:0)

Vi har hørt tre forskellige steder, men vi giver ikke sådan op, så vi fortsætter:0) Der er jo nok af banker og realkreditter, det kan jo være vi får hul igennem et sted:0)

Anmeld

22. juni 2009

Valle81

Mebach skriver:

Jamen, lejligheden er vel også stor nok, indtil videre?

Det er pisse ærgerligt at forelske sig i et hus, som man ikke kan få.
Vi er stadig ikke kommet af med vores, æv!

Jo lejlighed er ok stor, men problemet er de sammenbragte børn:0) Asta og Sebastian skal dele væresle, hvilket er ok med mig, men de har det svært med det.

To egoistbørn, der altid har været vant til at have eget værelse

Men det bliver lige nu ikke anderledes:0)

Øv at i ikke er kommet af med det endnu, men markedet står bare stille

Anmeld

22. juni 2009

1977

Profilbillede for 1977
Jeg køber meget sjældent tøj til mig selv, så jeg vil sige max 500 året. (jeg mangler shoppegenet) Men har de sidste 3 uger købt for 2500+ og det var yderst tiltrængt.

Anmeld

22. juni 2009

Lullaby

Tja den her måned 175. Sidste mdr 0 kr og det samme den forrige. Måneden før 15 kr så her bruges der ikke mange penge. Ikke fordi jeg ikke gerne vil men tøsernes behov kommer først og da vi begge er på su så er der ikke penge til os andre når først de 2 har fået hvad de skal bruge... sådan er det

Anmeld

22. juni 2009

Nanna1985

Får ikk købt noget tøj til mig selv, men er os gravid i uge 30

Inden jeg fik børn brugte jeg nok 1000-1500 kr på mig selv måneden

Anmeld

22. juni 2009

sarahb

jeg bruger mellem 1000-2000 om måneden på tøj, så kommer sko derud over.. ups
jeg er shop a holic

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.