Hvor går grænsen ?? ( at være voldsom overfor sit barn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2013

wamse

Sandheden? Eller tilsvininger af personer du ikke kender.. Det er godt nok lavt og jeg håber du bliver slettet hurtigt.

Sjovt nok så debatterer h*n lige så saglig, som den profil som slettede sig Sjovt nok er de ny oprettede

Tænk at gide bruge tid på, at gennemgå mine tidligere indlæg, men hey hvis det ikke er nok, så er jeg da også at finde på facebook

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2013

TNBC

farpåfærde skriver:

Sådan kan det jo gå - sandheden er ofte ilde hørt!

Du kender sku da ikke sandheden, du kender jo ikke dem. Du læser lidt på deres profiler og så angriber du bare to personer. Hvad du skrev, er bare IKKE i orden. Og hvis du tror vi ikke kan tåle at høre sandheden, kender du os ikke herinde. Vi står ikke tilbage for at sige noget.
Hvad felixJulius gjorde, var svagt.

Anmeld

5. maj 2013

modesty

LOL far på færde er oprettet i dag, han er tydeligvis en troll. Passér gaden og bid ikke på.

Anmeld

5. maj 2013

Lady Marion <3

farpåfærde skriver:

Moral er godt, dobbeltmoral er dobbelt så godt 

Har ikke andet end melidenhed med dig  du opretter en ano profil i dag for at gå ind og tilsvine fremmede mennesker fordi du syntes de tilsviner andre   Kys kys

Anmeld

5. maj 2013

Laulund87

wamse skriver:

Sjovt nok så debatterer h*n lige så saglig, som den profil som slettede sig Sjovt nok er de ny oprettede

Tænk at gide bruge tid på, at gennemgå mine tidligere indlæg, men hey hvis det ikke er nok, så er jeg da også at finde på facebook

Jeg tænkte det samme..

Han har lige været inde på min profil og kigge, men den er "hemmelig" så ingen tilsvining af mig, men bare et festent svar tilbage

Det må gøre ondt at være så sur

Og hey du er sgu en god mor, men det ved du udemærket godt

Anmeld

5. maj 2013

TNBC

wamse skriver:

Og så være en mand denne her gang, for så opdager vi ingenting.. Hehe..
Hvad er det for en barnlig person der ikke tør står frem med sin mening og gemmer sig bag nye profiler?

Anmeld

5. maj 2013

Stumpen

Grænser ang. vores børn -om der så er snak om grund til abort, sukkerindtag, konsekevenser, regler, påbud, forbud, putning, vaskning af fingre osv de er vidst lige så forskellige som vi er brugere herinde - og de fleste er emner hvor vi aldrig vil kunne blive enige og hvor nogen vil følge sig forarget og andre føle sig trådt på...

Jeg synes det er ok at skrive på en fornuftig måde at man tager afstand til en anden brugers grænse, men lad vær at træde på vedkommende... 

Vore grænser er også bygget bl.a. på baggrund af vores egen opdragelse og ingen opdrages ens, så vore grænser er derfra også forskellige og hvor nogen står helt af tænker andre måske at det er meget normalt..

Anmeld

5. maj 2013

Moderator

Profilbillede for Moderator

Tråden er hermed låst.

God aften.

MVH baby.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.