Hvor går grænsen ?? ( at være voldsom overfor sit barn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2013

wamse

Yurie skriver:

Ja, men det kan da ikke være en der bare er faldet over debatten. Eller kan det? Det virker bare lidt for meget af et tilfælde(ikke for at beskylde nogen) men jeg tænker bare lidt over det.

Altså du tænker, om det var en, som bevidst gik efter at svine mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2013

TNBC

wamse skriver:

Altså du tænker, om det var en, som bevidst gik efter at svine mig?

Ja, måske. En der ikke turde at "sige" det til dig..
For det er jo dig der får alle slagene.
Hvem opretter en profil for bare at nedhakke en?

Anmeld

5. maj 2013

wamse

Yurie skriver:

Ja, måske. En der ikke turde at "sige" det til dig..
For det er jo dig der får alle slagene.
Hvem opretter en profil for bare at nedhakke en?

Jeg havde ikke skrevet i tråden før, at hun opretter den første kommentar til emnet

Men ja hun bliver meget hurtig meget personlig, men tænker at hun åbenbart ikke formår at debattere på anden vis. Hun spiller lidt smart ved at bruge begreber som habitus, og da jeg så rent faktisk kender noget til præcis dette, så kammer hun da helt over Sjovt at hun prædiker, at vi er fordømmende, hvor hun jo ikke gjorde andet end at dømme. Så stakkels de børn hun har med at gøre da, når hun vil hærde dem til den modbydelige verden vi lever i

Anmeld

5. maj 2013

TNBC

wamse skriver:

Jeg havde ikke skrevet i tråden før, at hun opretter den første kommentar til emnet

Men ja hun bliver meget hurtig meget personlig, men tænker at hun åbenbart ikke formår at debattere på anden vis. Hun spiller lidt smart ved at bruge begreber som habitus, og da jeg så rent faktisk kender noget til præcis dette, så kammer hun da helt over Sjovt at hun prædiker, at vi er fordømmende, hvor hun jo ikke gjorde andet end at dømme. Så stakkels de børn hun har med at gøre da, når hun vil hærde dem til den modbydelige verden vi lever i

Der er nogen der ikke tør stå ved sin mening.

Anmeld

5. maj 2013

farpåfærde

Tænk for mig var det da ligetil. Hun oprettede profilen for at ytre sin mening om denne tråd og hoppede så fra da hun opdagede at I var ude for pædagogisk og kognitiv rækkevidde 

Fornuftig pige, som kalder en spade for en spade. I andre derimod gemmer jer bag sarkastiske smileys og udgiver jer for noget i slet ikke er...

Wamse: efter et hurtigt kig på din profil og dine oprettede tråde, kunne man fristes til at spørge hvordan du overhovedet kan tillade dig at dømme andre mødre for deres handlinger? Eller udtale dig om en tryg barndom. Du kan ikke ligefrem selv kalde dig årets mor vel? 

Lady Marion: Tænk at have behov for at hænge andre ud i diverse tråde. Kalde et stakkels barn for terrorist og omtale det med afsky. Du må have nogle alvorlige mindreværdskomplekser...

I er nogle fantastiske forbilleder for jeres børn! Tillykke!

Fej for egen dør før I fejer for andres!!!

I rest my case...

Anmeld

5. maj 2013

Laulund87

farpåfærde skriver:

Tænk for mig var det da ligetil. Hun oprettede profilen for at ytre sin mening om denne tråd og hoppede så fra da hun opdagede at I var ude for pædagogisk og kognitiv rækkevidde 

Fornuftig pige, som kalder en spade for en spade. I andre derimod gemmer jer bag sarkastiske smileys og udgiver jer for noget i slet ikke er...

Wamse: efter et hurtigt kig på din profil og dine oprettede tråde, kunne man fristes til at spørge hvordan du overhovedet kan tillade dig at dømme andre mødre for deres handlinger? Eller udtale dig om en tryg barndom. Du kan ikke ligefrem selv kalde dig årets mor vel? 

Lady Marion: Tænk at have behov for at hænge andre ud i diverse tråde. Kalde et stakkels barn for terrorist og omtale det med afsky. Du må have nogle alvorlige mindreværdskomplekser...

I rest my case...

Du er anmeldt, føj for en måde at skrive på!

Anmeld

5. maj 2013

farpåfærde

Sådan kan det jo gå - sandheden er ofte ilde hørt!

Anmeld

5. maj 2013

Laulund87

farpåfærde skriver:

Sådan kan det jo gå - sandheden er ofte ilde hørt!

Sandheden? Eller tilsvininger af personer du ikke kender.. Det er godt nok lavt og jeg håber du bliver slettet hurtigt.

Anmeld

5. maj 2013

wamse

farpåfærde skriver:

I rest my case...

Du ved absolut intet om mig, og hvis nogen som helst skal dømme mig som mor, så er det mine børn. Det er da for let at hoppe ind og kommentere på andre på den måde, og det er sgu ikke at kalde en spade for en spade, men det er en kæmpe tøsedreng, der ikke formår at gå efter bolden frem for personen, men hey der kaldte jeg da lige en spade for en spade

Modsat hende jeg kommenterede før, så har jeg ALDRIG ladet som om, at jeg er noget jeg ikke er. Nej jeg kan ikke fortælle om en tryg barndom, og så hvad?? Ja jeg har lavet fejl, for jeg er et menneske.

Så tag du bare kosten fra os, og fej for din egen dør først

Anmeld

5. maj 2013

farpåfærde

Moral er godt, dobbeltmoral er dobbelt så godt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.