sku fanden i helved................

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2013

ønskebørn74

LISBETH:-) skriver:

Ja sådan har jeg det. Er SÅ træt af at tingene ALDRIG går som de skal. Fandes der et sted hvor man kunne få byttet sin krop stod jeg helt klart forrest i køen.

Sagen kort.

Vi er startet op i PGD behandling (ægsortering) fordi vi har et barn med et meget sjældent syndrom. Vi har tidligere været igennem 11 IUI-H forsøg og har haft 6 ufrivillige aborter. Nå, anyways så er jeg startet op på lang behandling. Var så heldig at jeg fik brændt min næse rigtig mange gange som barn så jeg har ikke kunne tage næsespray og har derfor haft "fornøjelsen" af at stikke mig hele vejen igennem. Jeg har fået max dosis af alt da der skal bruges en hel del æg i forbindelse med PGD.

Var så til scanning den anden dag og havde udviklet 1 æg- ja ET æg WTF så kan ikke gennemfører PGD vi bliver så anbefalet IUI-H igen så forsøget ikke går spildt. Og jeg bliver sendt hjem og tænke over om vi vil leve med risikoen på 25 % for at jeg i 12 uge skal have fjernet barnet hvis det har syndromet.

Vi beslutter os for at gå videre, kommer så til tjek igen på riget igår og så er ægget (selvfølgelig) ikke vokset som det skulle suk suk suk så nu er jeg forlænget i dosis og skal derind igen i morgen og håber så på at ægget stadig kan bruges.

ER bare så irriteret over at alting skal være så besværligt

Krammer sødeste.. 

Behandlings livet er sgu noget crap.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2013

LISBETH:-)

ønskebarn74 skriver:

Krammer sødeste.. 

Behandlings livet er sgu noget crap.. 

Ja meget. Men det er et gammelt indlæg. Se min opdatering længere nede i tråden

Anmeld

17. maj 2013

bøllen

Jeg gjorde det sku

blev gravid i første forsøg, har ikke aborteret og fik svar på moderkagebiopsien i dag og vi venter simpelthen 

en sund og rask lillesøster til november 

Meget godt klaret af en der nok ikke kunne få børn, og som efter nr. 1 fik afvide at det bedste ville være og opgive tanken om flere.

jeg har kæmpet, lidt, vundet, tabt, blevet banket i gulvet, rejst mig igen og det kan sku lade sig gøre for nu er lille barnløse mig snart mor til 3.......

jeg er bare så glad og lykkelig lige nu, og virkelig glad for at jeg ikke har givet op, men er gået benhårdt efter min drøm.

Stort tillykke 

Anmeld

17. maj 2013

MariaJ

Hvor er det fantastisk . Stort, stort tillykke til dig. Jeg er næsten aldrig herinde længere, men kom lige forbi i dag. Skøn update.

Anmeld

17. maj 2013

ønskebørn74

Jeg gjorde det sku

blev gravid i første forsøg, har ikke aborteret og fik svar på moderkagebiopsien i dag og vi venter simpelthen 

en sund og rask lillesøster til november 

Meget godt klaret af en der nok ikke kunne få børn, og som efter nr. 1 fik afvide at det bedste ville være og opgive tanken om flere.

jeg har kæmpet, lidt, vundet, tabt, blevet banket i gulvet, rejst mig igen og det kan sku lade sig gøre for nu er lille barnløse mig snart mor til 3.......

jeg er bare så glad og lykkelig lige nu, og virkelig glad for at jeg ikke har givet op, men er gået benhårdt efter min drøm.

Tillykke sødeste... Og weeeeee.. Ve skal barsle samtidig.. 

Anmeld

18. maj 2013

ønskebarn74 skriver:

Tillykke sødeste... Og weeeeee.. Ve skal barsle samtidig.. 

Guuuud er du gravid. Det er da bare fantastisk

Anmeld

18. maj 2013

ønskebørn74

Ja jeg er.. Jeg er i 9. Uge med tveæggede tvillinger og det går godt.. 

Anmeld

18. maj 2013

ønskebarn74 skriver:

Ja jeg er.. Jeg er i 9. Uge med tveæggede tvillinger og det går godt.. 

Fantastisk!!!!!!!!!!

Anmeld

18. maj 2013

ønskebørn74

Fantastisk!!!!!!!!!!

Jep..  Har termin d. 26/12.. Men de bliver taget ved PKS ca. 2-3 uger. Før..

Anmeld

18. maj 2013

ønskebørn74

Her er et billede af mine bøller fra i mandags...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.