sku fanden i helved................

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.594 visninger
40 svar
22 synes godt om
1. marts 2013

LISBETH:-)

Ja sådan har jeg det. Er SÅ træt af at tingene ALDRIG går som de skal. Fandes der et sted hvor man kunne få byttet sin krop stod jeg helt klart forrest i køen.

Sagen kort.

Vi er startet op i PGD behandling (ægsortering) fordi vi har et barn med et meget sjældent syndrom. Vi har tidligere været igennem 11 IUI-H forsøg og har haft 6 ufrivillige aborter. Nå, anyways så er jeg startet op på lang behandling. Var så heldig at jeg fik brændt min næse rigtig mange gange som barn så jeg har ikke kunne tage næsespray og har derfor haft "fornøjelsen" af at stikke mig hele vejen igennem. Jeg har fået max dosis af alt da der skal bruges en hel del æg i forbindelse med PGD.

Var så til scanning den anden dag og havde udviklet 1 æg- ja ET æg WTF så kan ikke gennemfører PGD vi bliver så anbefalet IUI-H igen så forsøget ikke går spildt. Og jeg bliver sendt hjem og tænke over om vi vil leve med risikoen på 25 % for at jeg i 12 uge skal have fjernet barnet hvis det har syndromet.

Vi beslutter os for at gå videre, kommer så til tjek igen på riget igår og så er ægget (selvfølgelig) ikke vokset som det skulle suk suk suk så nu er jeg forlænget i dosis og skal derind igen i morgen og håber så på at ægget stadig kan bruges.

ER bare så irriteret over at alting skal være så besværligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

B&J

FOR HELVEDE HVOR ER DET BARE IKKE FAIR.......

hvor ville jeg ønske man kunne gøre noget

men jeg kan sende dig verdens største krammer

Anmeld

1. marts 2013

B&J skriver:

FOR HELVEDE HVOR ER DET BARE IKKE FAIR.......

hvor ville jeg ønske man kunne gøre noget

men jeg kan sende dig verdens største krammer

1000 tak det er rigtig sødt af dig.

Anmeld

1. marts 2013

Putomanen

Øv, hvor er det bare ærgerligt, at det skal være så besværligt. Jeg kan godt forstå, at du er irriteret over det. Det er bare så frustrerende, at det skal være så hårdt for nogle.
Jeg håber, at det snart lykkes for jer!
Kæmpe

Anmeld

1. marts 2013

Putomanen skriver:

Øv, hvor er det bare ærgerligt, at det skal være så besværligt. Jeg kan godt forstå, at du er irriteret over det. Det er bare så frustrerende, at det skal være så hårdt for nogle.
Jeg håber, at det snart lykkes for jer!
Kæmpe

1000 tak

Anmeld

1. marts 2013

tinasmor

LISBETH:-) skriver:

Ja sådan har jeg det. Er SÅ træt af at tingene ALDRIG går som de skal. Fandes der et sted hvor man kunne få byttet sin krop stod jeg helt klart forrest i køen.

Sagen kort.

Vi er startet op i PGD behandling (ægsortering) fordi vi har et barn med et meget sjældent syndrom. Vi har tidligere været igennem 11 IUI-H forsøg og har haft 6 ufrivillige aborter. Nå, anyways så er jeg startet op på lang behandling. Var så heldig at jeg fik brændt min næse rigtig mange gange som barn så jeg har ikke kunne tage næsespray og har derfor haft "fornøjelsen" af at stikke mig hele vejen igennem. Jeg har fået max dosis af alt da der skal bruges en hel del æg i forbindelse med PGD.

Var så til scanning den anden dag og havde udviklet 1 æg- ja ET æg WTF så kan ikke gennemfører PGD vi bliver så anbefalet IUI-H igen så forsøget ikke går spildt. Og jeg bliver sendt hjem og tænke over om vi vil leve med risikoen på 25 % for at jeg i 12 uge skal have fjernet barnet hvis det har syndromet.

Vi beslutter os for at gå videre, kommer så til tjek igen på riget igår og så er ægget (selvfølgelig) ikke vokset som det skulle suk suk suk så nu er jeg forlænget i dosis og skal derind igen i morgen og håber så på at ægget stadig kan bruges.

ER bare så irriteret over at alting skal være så besværligt

Åh for pokker, det er jeg rigtig ked af at høre

Anmeld

1. marts 2013

Laulund87

1. marts 2013

tinasmor skriver:

Åh for pokker, det er jeg rigtig ked af at høre

Tak søde.

Anmeld

1. marts 2013

Laulund87 skriver:

Anmeld

1. marts 2013

tarkoflen

Øv altså hvor noget skrammel! Kan virkelig godt forstå, at du er frustereret!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.