Er det usmageligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2013

Anonym trådstarter

Mila. skriver:

Det er vel okay hvis ejeren af tingene også selv deltager i fordelingen. Jeg synes det er en fin ting, at han/hun selv kan være med til at bestemme hvem hans/hendes ting skal gå til.

- hvis dette ikke er tilfældet, synes jeg helt bestemt man skal vente til personen er både død og begravet!

Mila xx

Sådan har jeg det også.!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2013

Nemesis

ja det er det..desuden ved de jo ikke om der står noget i et testamente om netop de ting!

Ellers der ligger et brev med den (kommende) afdødes ønsker til hvordan tingene skal fordeles.

Anmeld

28. februar 2013

MyLove E

Meget syntes jeg. Men det er også fordi jeg engang har været med til at skulle hele ting fra min farmor og farfar. De var ikke døde men skulle på pleje hjem. Min farmor var meget dement.

Det var virkelig underligt syntes jeg. så det andet kunne jeg aldrig finde på..

Anmeld

28. februar 2013

Mila.

Nemesis skriver:

ja det er det..desuden ved de jo ikke om der står noget i et testamente om netop de ting!

Ellers der ligger et brev med den (kommende) afdødes ønsker til hvordan tingene skal fordeles.

Netop, jeg er helt enig! Det havde jeg slet ikke tænkt på, men det kunne være ret trist, hvis den afdødes ønsker ikke blev hørt, fordi børnene har for travlt ;(

Mila xx

Anmeld

28. februar 2013

1990h

Anonym skriver:

Er det usmageligt at man begynder at dele tingene ud imellem sig, før, personens ting man deler ud, egentlig er død, men ligger på dødslejet og har måske et par dage tilbage at leve i.?

Ja jeg syntes det er usmageligt og kunne ikke selv finde på det. hvis en så pårørende person så jeg skulle arve var ved at dø var det bestemt ikke det jeg vil bruge den sidste tid på.

Anmeld

28. februar 2013

morethanperfect

Ja det er usmageligt hvis den døende ikke vidste det ..

Men hvis den døende godt vidste det syns jeg det er okay

Anmeld

28. februar 2013

Laulund87

Ja det er det!

Jeg havde en ubehagelig oplevelse da min farmor døde. Hun var lige død og nogle familiemedlemmer ventede på en ambulance der skulle komme og hente hende. Mens hun stadig lå i sin seng, kom en af hendes veninder over.

Det første hun gjorde var at gå i smykkeskrinet og tømme det! Min farmor var ikke engang kold endnu. Vi var ret chokeret

Anmeld

28. februar 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
BabyHL skriver:

Det synes jeg ikke. Ikke når personen ligger på sit dødsleje. Man har alligevel mange andre ting at tænke på, når først personen er død. Begravelse, sorg og mange andre ting.

Har man ikke også nok at tænke på, FØR personen er død? Som at være hos vedkommende, mens tid er? Man sørger vel også, før det sidste suk lyder. 

Anmeld

28. februar 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Usmageligt og kynisk. 

Anmeld

28. februar 2013

emsaroto

Synes det er meget usmageligt.

Det er somom man viser: kan du ikkke bare gå af nu? 
Respektløs efter min mening. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.