Jeg er grædefærdig...! (Langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2013

Ayasmor

Ka+Ma=Be skriver:

Årh hvor er det bare røv og fucking nøgler! Kan udemærket forstå dine frustrationer - for systemet er indviklet nok i forvejen. Det mest provokerende er dog at blive sendt videre og videre uden at nogle tager ansvar og handling. 

Jeg håber da også at det "blot" er en enestående uheldig situation. Det er trods alt en stor magt a-kassen står med når man er helt og holdent afhængige af deres udbetalinger.

Tusind tak og også stort tillykke til dig! Så må vi håbe at vi kan finde job og slippe for alt det a-kasse, fagforenings- og jobcenterfnidder

Det er lige præcis det, det er Tak Jahhh job, kom lige vores vej og gerne ASAP

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2013

Ayasmor

Mettefpigen skriver:

Prøv og ring så meget som muligt.... Det kan irritere dem til at de får fingeren ud :-P håber virkelig det hele kommer iorden igen! Ellers må du starte en indsamling herinde ;-)

Jeg har skrevet navnet ned på hende, der ville klare sagen personligt. Hvis ikke pengene er på kontoen senest tirsdag morgen, så er jeg den første til at hænge i røret Jeg har heldigvis fået lavet en aftale med min far. Jeg har en kredit, hvor jeg kan få dækket faste udgifter til næste uge. Men så heldig som jeg jo så er, ja så står jeg midt i et bankflyt, hvilket betyder, at så snart regningerne er trukket nu her, så flytter alle mine konti. Jeg har ingen gæld eller lign, hvorfor det er nemt bare lige at sige swup, swup, bank flyttet. Det er ikke helt, hvis jeg begynder at bruge af kreditten nu. Kunne self snakke med den nye bank om situationen, så den smule jeg ville trække på kreditten bare ville rykke med over, men for pokker, hvor er det bøvlet. Så aftalen med min far lyder på, at han overføre til de faste udgifter (de er på kontoen imorgen) og så kan jeg tilbageføre til ham, når dagpengene melder sin ankomst på min konto. Pyhh, hvor er det rart at vide, at der står penge på kontoen imorgen til alle de faste udgifter (og de 4 fødselsdagsgaver, der selvfølgelig også lige skulle falde i weekenden)

Anmeld

28. februar 2013

Ayasmor

Miss Church skriver:

Jeg har desværre hørt om mange som har været ude for det samme hos DSA

På et tidspunkt påstod de at jeg aldrig havde haft ringet til dem, til trods for at det nok var 8. gang jeg ringede. Efter det, begyndt jeg at notere navnene på dem jeg snakkede med og tidspunktet jeg ringede. 

Det er bare frustrerende fordi man intet kan stille op, andet end at ringe og brokke sig og det hjælper tydeligvis intet. 

Jeg har faktisk også overvejet at sende en mail til ledelsen og forklare dem hvordan jeg er blevet behandlet af deres medarbejdere. Jeg blev faktisk nærmest hånet og grint af, af en Frederik som jeg snakkede med. Jeg kunne seriøst have slået ham ned igennem telefonen  Jeg blev så gal! Hvad f***** bilder han sig ind! 

Jeg gør det samme, navne tidspunkter og klokkeslet. Og de bliver altid lidt malplaceret når man til slut i samtalen siger, og hvad var det du sagde dit navn var?

Ham Frederik... %/&(/GFR¤%//T//¤¤/!!!!!! Det er lige præcis ham, jeg har været mest frustreret over. Han har ikke styr på reglerne og kunne ikke være mere ligeglad

Det er netop den frustration over ikke at kunne stille noget som helst op, der er værst synes jeg. Det er bare ikke i orden med alle de problemer, der har været. Jeg fik også at vide idag, at jeg måtte sende en klage, hvis jeg ikke var tilfreds med behandlingen. Det kommer så sandelig da også til at ske!

Anmeld

28. februar 2013

Mettefpigen

Ayasmor skriver:

Jeg har skrevet navnet ned på hende, der ville klare sagen personligt. Hvis ikke pengene er på kontoen senest tirsdag morgen, så er jeg den første til at hænge i røret Jeg har heldigvis fået lavet en aftale med min far. Jeg har en kredit, hvor jeg kan få dækket faste udgifter til næste uge. Men så heldig som jeg jo så er, ja så står jeg midt i et bankflyt, hvilket betyder, at så snart regningerne er trukket nu her, så flytter alle mine konti. Jeg har ingen gæld eller lign, hvorfor det er nemt bare lige at sige swup, swup, bank flyttet. Det er ikke helt, hvis jeg begynder at bruge af kreditten nu. Kunne self snakke med den nye bank om situationen, så den smule jeg ville trække på kreditten bare ville rykke med over, men for pokker, hvor er det bøvlet. Så aftalen med min far lyder på, at han overføre til de faste udgifter (de er på kontoen imorgen) og så kan jeg tilbageføre til ham, når dagpengene melder sin ankomst på min konto. Pyhh, hvor er det rart at vide, at der står penge på kontoen imorgen til alle de faste udgifter (og de 4 fødselsdagsgaver, der selvfølgelig også lige skulle falde i weekenden)

Det var heldigt :-) jaa nan blir nødt til at hænge fast i røret indtil de er gået ind....

Anmeld

28. februar 2013

Kløver

Det er desværre ikke ualmindeligt uanset om det er kommune eller fagforening at man åbenbart selv skal vide og forstå alting

Kæmpe kram og håber der kommer mere styr på hele fremad

Anmeld

28. februar 2013

Miss Church

Ayasmor skriver:

Jeg gør det samme, navne tidspunkter og klokkeslet. Og de bliver altid lidt malplaceret når man til slut i samtalen siger, og hvad var det du sagde dit navn var?

Ham Frederik... %/&(/GFR¤%//T//¤¤/!!!!!! Det er lige præcis ham, jeg har været mest frustreret over. Han har ikke styr på reglerne og kunne ikke være mere ligeglad

Det er netop den frustration over ikke at kunne stille noget som helst op, der er værst synes jeg. Det er bare ikke i orden med alle de problemer, der har været. Jeg fik også at vide idag, at jeg måtte sende en klage, hvis jeg ikke var tilfreds med behandlingen. Det kommer så sandelig da også til at ske!

Ja så bliver de nemlig lidt paf Så kan de sgu bare tage sig sammen! 

Nej det har han nemlig ikke!
Jeg bad ham sende den der NemRefusion til Udbetaling Danmark, fordi jeg skulle have barselsdagpenge. Han mente at det skulle sendes til kommunen. Jeg måtte så forklare ham at barselsdagpengene udbetales af Udbetaling Danmark efter d. 1. december 2012. Det var så der han begyndte at grine af mig og sige at sådan var det altså ikke. Hvorefter han IGEN sendte det afsted til kommnunen! 
Han bliver jo simpelthen nødt til at sætte sig ind i reglerne! Det kan sgu ikke passe at det er os der skal fortælle hvordan det skal gøres og så oven i købet blive gjort til grin, når man gør det! 

Det kan jeg godt forstå! Jeg tror også jeg sender dem en

Anmeld

28. februar 2013

Ayasmor

Maja84 skriver:

Det er desværre ikke ualmindeligt uanset om det er kommune eller fagforening at man åbenbart selv skal vide og forstå alting

Kæmpe kram og håber der kommer mere styr på hele fremad

Nej desværre. Det er egentlig ufatteligt, at man skal det. Det er jo ikke mig, der har en uddannelse indenfor feltet. Er virkelig glad for, at jeg ikke er sygmeldt med stress, for er der noget man kan få stress af, så er det skisme det paragrafræs her

Anmeld

28. februar 2013

Ayasmor

Miss Church skriver:

Ja så bliver de nemlig lidt paf Så kan de sgu bare tage sig sammen! 

Nej det har han nemlig ikke!
Jeg bad ham sende den der NemRefusion til Udbetaling Danmark, fordi jeg skulle have barselsdagpenge. Han mente at det skulle sendes til kommunen. Jeg måtte så forklare ham at barselsdagpengene udbetales af Udbetaling Danmark efter d. 1. december 2012. Det var så der han begyndte at grine af mig og sige at sådan var det altså ikke. Hvorefter han IGEN sendte det afsted til kommnunen! 
Han bliver jo simpelthen nødt til at sætte sig ind i reglerne! Det kan sgu ikke passe at det er os der skal fortælle hvordan det skal gøres og så oven i købet blive gjort til grin, når man gør det! 

Det kan jeg godt forstå! Jeg tror også jeg sender dem en

Og i sådan en situation ville jeg virkelig ønske, at man kunne troppe op på deres kontor og få orden på sagerne. Tvivler på, at de er så kæphøje når man sidder ansigt til ansigt med dem Men ja, det er simpelthen til grin, at man som ansat ikke har styr på det.

Må lige høre en update på, hvordan de tager din klage så. Jeg regner med at påbegynde min her en af dagene.

Anmeld

28. februar 2013

MorDk

28. februar 2013

Laulund87

Puha det er da lige til at få mavesår af sådan noget!

Håber det snart løser sig for dig og stort kram!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.