Mettefpigen skriver:
Prøv og ring så meget som muligt.... Det kan irritere dem til at de får fingeren ud :-P håber virkelig det hele kommer iorden igen! Ellers må du starte en indsamling herinde ;-)
Jeg har skrevet navnet ned på hende, der ville klare sagen personligt. Hvis ikke pengene er på kontoen senest tirsdag morgen, så er jeg den første til at hænge i røret
Jeg har heldigvis fået lavet en aftale med min far. Jeg har en kredit, hvor jeg kan få dækket faste udgifter til næste uge. Men så heldig som jeg jo så er, ja så står jeg midt i et bankflyt, hvilket betyder, at så snart regningerne er trukket nu her, så flytter alle mine konti. Jeg har ingen gæld eller lign, hvorfor det er nemt bare lige at sige swup, swup, bank flyttet. Det er ikke helt, hvis jeg begynder at bruge af kreditten nu. Kunne self snakke med den nye bank om situationen, så den smule jeg ville trække på kreditten bare ville rykke med over, men for pokker, hvor er det bøvlet. Så aftalen med min far lyder på, at han overføre til de faste udgifter (de er på kontoen imorgen) og så kan jeg tilbageføre til ham, når dagpengene melder sin ankomst på min konto. Pyhh, hvor er det rart at vide, at der står penge på kontoen imorgen til alle de faste udgifter (og de 4 fødselsdagsgaver, der selvfølgelig også lige skulle falde i weekenden)
Anmeld