Janne T. skriver:
Hvis man ønsker at fuldamme og få det til at fungere og kæmpe sig ud af problemerne, så er der da ikke nogen grund til at give op med det samme og gå på flasken? Det ville være noget andet, hvis man egentlig ikke havde lyst til at amme.
TS: Jeg ville prøve at se hvordan det gik uden flasken. Det er desværre ikke unormalt, at nogen børn spiser riiiigtig længe, der er stor forskel. Og umiddelbart kan jeg ikke se, hvorfor der ikke skulle være næring i din mælk. DIn mælk er jo nøje tilpasset dit barns behov, og netop af den årsag ville jeg også prøve at droppe flasken. Eventuelt også snakke med din SP og/eller ringe til en ammerådgiver 
Det er i samråd med læge og SP at jeg supplere - eller rettere, det har de sagt at jeg skal!! Jeg håber på, at jeg kan slippe for supplering og gå tilbage til, at amme fuldtid men pt. er det ikke nok med mine bryster

H*n har aldrig ligget længe ved brysterne, h*n falder bare i søvn.
Prøver nogle dage at give 3 måltidet uden supplering af flasken men baby bliver utålmodig, ked og totalt træt, men sover ikke, så skal supplere minimum hver anden gang - og så spiser h*n meget mere end hvis jeg supplere hver gang.
Anmeld