Hvad er "akut?"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2013

piap

Wimmie skriver:

Bor i samme by som dig 

så er der jo ikke langt til vejle  

altså hvis du er ligeglad med om det er en mand der undersøger dig ? jeg er i hverfald yderst tilfreds og er der det mindste kan jeg bare ringe ned til ham og så kommer jeg til i løbet af max en uge... ved at en af mine veninder er tilknyttet en kvindelig gyn og det har været rigtig svært for hende bare at få en tid... og da hun kom til fik hun at vide at hun skulle regne med at der var lang venttid pga det var en kvindelig gyn og det var det kvinder helst vil til derfor lang ventetid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2013

CamiRon

Wimmie skriver:

Begge dele tror jeg...Jeg har den sidste uges tid pletblødt og haft lidt smerter i underlivet - dog ret kraftlige smerter ved samleje.
En bekendt har lige fået konstateret livmoderhalskræft, så jeg blev urolig og tog til læge i går. Han mente ikke at det lignede dét, men kunne godt se/mærke at jeg havde ondt i æggestokkene når han mærkede efter indvendigt og at der stod blod i livmoderhalsen, så han henviste mig til en gyn. Jeg ringede i dag og der er 4 mdr. ventetid 

Synes bare det er længe når man er nervøs-og det hjælper heller ikke at jeg sidder i skolen og hører om cyster og tumorer 

Du skal ringe til din egen læge og fortælle at du først kan få en tid hos en gyn. om 4 mdr og at du ikke kan holde ud at vente så længe da du bekymrer dig og har ondt. Lægen kan derefter ringe til gyn. og bede dem se på dig og du vil få en tid inden for nogle dage.

Jeg har selv stået i det flere gange da mit underliv altid har opført sig sært med pletblødninger, smerter osv. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.