Hvad er "akut?"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Wimmie skriver:

Ok...jeg synes bare det er svært at vide hvad man skal tro... Om man bare skal gå ud fra at det ikke kan være alt for slemt siden man    ikke bliver henvist akut.

Ja det er svært..men syntes osse det var overdravet længe jeg skulle vente med så mange smerter i underlivet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2013

Lady Marion <3

Jeg har et par gange røget akut til gyn. dvs samme dag

Anmeld

26. februar 2013

Wimmie

Lady Marion <3 skriver:

Jeg har et par gange røget akut til gyn. dvs samme dag

Må jeg spørge hvad årsagen var til at det var akut?

Anmeld

26. februar 2013

Lady Marion <3

Wimmie skriver:

Må jeg spørge hvad årsagen var til at det var akut?

Det er da 3 gange i alt ..

jo da

1 gang var nogle dage efter min 3 fødsel , havde ondt og blødte ikke rigtigt så røg direkte til gyn amb på hospitalet .

2 gang havde jeg voldsomme smerter efter opsætning af hormon spiral  røg direkte på gyn klinik ude i byen .

3 gang for kort tid siden , fik en styrt blødning og røg direkte til en gyn ude i byen

Anmeld

26. februar 2013

Wimmie

Lady Marion <3 skriver:

Det er da 3 gange i alt ..

jo da

1 gang var nogle dage efter min 3 fødsel , havde ondt og blødte ikke rigtigt så røg direkte til gyn amb på hospitalet .

2 gang havde jeg voldsomme smerter efter opsætning af hormon spiral  røg direkte på gyn klinik ude i byen .

3 gang for kort tid siden , fik en styrt blødning og røg direkte til en gyn ude i byen

OK - ja det lyder også ret akut.

Anmeld

26. februar 2013

piap

jeg røg akut til gyn, der var "kun" 3 dages vente tid

Anmeld

26. februar 2013

Lady Marion <3

Wimmie skriver:

OK - ja det lyder også ret akut.

Er du nervøs eller undrende over noget ??

Anmeld

26. februar 2013

Wimmie

piap skriver:

jeg røg akut til gyn, der var "kun" 3 dages vente tid

Ok -må jeg spørge hvad dine symptomer var?

Evt. i PB hvis det er for personligt.

Anmeld

26. februar 2013

Wimmie

Lady Marion <3 skriver:

Er du nervøs eller undrende over noget ??

Begge dele tror jeg...Jeg har den sidste uges tid pletblødt og haft lidt smerter i underlivet - dog ret kraftlige smerter ved samleje.
En bekendt har lige fået konstateret livmoderhalskræft, så jeg blev urolig og tog til læge i går. Han mente ikke at det lignede dét, men kunne godt se/mærke at jeg havde ondt i æggestokkene når han mærkede efter indvendigt og at der stod blod i livmoderhalsen, så han henviste mig til en gyn. Jeg ringede i dag og der er 4 mdr. ventetid 

Synes bare det er længe når man er nervøs-og det hjælper heller ikke at jeg sidder i skolen og hører om cyster og tumorer 

Anmeld

26. februar 2013

piap

Wimmie skriver:

Ok -må jeg spørge hvad dine symptomer var?

Evt. i PB hvis det er for personligt.

jeg har haft forstadiget til livmorhalskræft altså meget svære celleforandringer. spørg bare hvis der er noget du vil vide omkring det evt pb hvis det bliver for personligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.