Hvad er "akut?"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.482 visninger
31 svar
0 synes godt om
26. februar 2013

Wimmie

Ja, er der nogen der ved hvad der går som værende akut når man snakker henvisning til gynækolog?

Jeg tænker i forhold til ventelister....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2013

come2

Wimmie skriver:

Ja, er der nogen der ved hvad der går som værende akut når man snakker henvisning til gynækolog?

Jeg betegner akut som værende hvis man har stærke smerter.

Anmeld

26. februar 2013

Wimmie

come2 skriver:

Jeg betegner akut som værende hvis man har stærke smerter.

Men tror du ikke man ville blive indlagt til undersøgelse hvis man havde stærke smerter?

Anmeld

26. februar 2013

Rockertand

Wimmie skriver:

Vores definition er "indlæggelsestruet".

Anmeld

26. februar 2013

Wimmie

Rockertand skriver:

Vores definition er "indlæggelsestruet".

Kan du definere det yderligere? 

Hvilke symptomer snakker vi om her?

Anmeld

26. februar 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Jeg har gået med mange smerter i underlivet og jeg har skulle vente 5mdr på at kunne komme til og har ellers ringet rundt til flere men alle havde lang venteliste så tror der skal rigtig meget til

Anmeld

26. februar 2013

Wimmie

Anna111 skriver:

Jeg har gået med mange smerter i underlivet og jeg har skulle vente 5mdr på at kunne komme til og har ellers ringet rundt til flere men alle havde lang venteliste så tror der skal rigtig meget til

Ok...fik du ingen bud på hvad det evt. kunne være? Og var der noget lægen kunne udelukke?

Anmeld

26. februar 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Wimmie skriver:

Ok...fik du ingen bud på hvad det evt. kunne være? Og var der noget lægen kunne udelukke?

Nej det gjorde jeg ikke skal til gyn i næste mdr og får stadig smerter on an of har jeg haft siden min sa så glæder mig til at finde ud af om alt er som det skal være

Anmeld

26. februar 2013

Wimmie

Anna111 skriver:

Nej det gjorde jeg ikke skal til gyn i næste mdr og får stadig smerter on an of har jeg haft siden min sa så glæder mig til at finde ud af om alt er som det skal være

Ok...jeg synes bare det er svært at vide hvad man skal tro... Om man bare skal gå ud fra at det ikke kan være alt for slemt siden man    ikke bliver henvist akut.

Anmeld

26. februar 2013

Rockertand

Wimmie skriver:

Kan du definere det yderligere? 

Hvilke symptomer snakker vi om her?

Det er et generelt begreb, men hvis det er gynækologi, så kunne det som eksempel være mistanke om graviditet uden for livmoderen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.