Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, er der nogen der ved hvad der går som værende akut når man snakker henvisning til gynækolog?
Jeg tænker i forhold til ventelister....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Wimmie skriver: Ja, er der nogen der ved hvad der går som værende akut når man snakker henvisning til gynækolog? Jeg tænker i forhold til ventelister....
Jeg betegner akut som værende hvis man har stærke smerter.
come2 skriver: Jeg betegner akut som værende hvis man har stærke smerter.
Men tror du ikke man ville blive indlagt til undersøgelse hvis man havde stærke smerter?
Rockertand skriver: Vores definition er "indlæggelsestruet".
Vores definition er "indlæggelsestruet".
Kan du definere det yderligere?
Hvilke symptomer snakker vi om her?
Anna111 skriver: Jeg har gået med mange smerter i underlivet og jeg har skulle vente 5mdr på at kunne komme til og har ellers ringet rundt til flere men alle havde lang venteliste så tror der skal rigtig meget til
Jeg har gået med mange smerter i underlivet og jeg har skulle vente 5mdr på at kunne komme til og har ellers ringet rundt til flere men alle havde lang venteliste så tror der skal rigtig meget til
Ok...fik du ingen bud på hvad det evt. kunne være? Og var der noget lægen kunne udelukke?
Wimmie skriver: Ok...fik du ingen bud på hvad det evt. kunne være? Og var der noget lægen kunne udelukke?
Anna111 skriver: Nej det gjorde jeg ikke skal til gyn i næste mdr og får stadig smerter on an of har jeg haft siden min sa så glæder mig til at finde ud af om alt er som det skal være
Nej det gjorde jeg ikke skal til gyn i næste mdr og får stadig smerter on an of har jeg haft siden min sa så glæder mig til at finde ud af om alt er som det skal være
Ok...jeg synes bare det er svært at vide hvad man skal tro... Om man bare skal gå ud fra at det ikke kan være alt for slemt siden man ikke bliver henvist akut.
Wimmie skriver: Kan du definere det yderligere? Hvilke symptomer snakker vi om her?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128