Lige lidt undren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2013

Swerg

mth1987 skriver:

Ja Sorry, men er flere gange stødt på tråde hvor ts er anonym, hvor det efter min holdning ku være ligegyldigt... 

Det er ikke for at hænge nogen ud eller skabe konflikt, det er simpelthen bare en undren? Er det bare mig ??

Ja jeg er enig. Og har selv gjort det så sent som igår .. Men lige det der enme "prøver at blive gravid" hvor ingen andre end de ro parter ved det, der er det meget rart at være anonym. Men kunne godt se på mon egen tråd igår at det egentlig var fuldstændig ligegyldigt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2013

Swerg

Elias2010<3 skriver:

Ja jeg er enig. Og har selv gjort det så sent som igår .. Men lige det der enme "prøver at blive gravid" hvor ingen andre end de ro parter ved det, der er det meget rart at være anonym. Men kunne godt se på mon egen tråd igår at det egentlig var fuldstændig ligegyldigt  

Og mange havde vel egentlig gættet det var mig ???

Anmeld

25. februar 2013

Peanut

Jeg er nu også anonym ind imellem. Også selvom det måske omhandler noget som andre ville finde meget normalt, så kan det jo godt være, at man ikke er interesseret i at ens venner herinde læser det 

Anmeld

25. februar 2013

bøllen

Min tanke er at nogle laver disse indlæg anno fordi de måske selv finder spørgsmålet pinligt men har behov for svar alligevel .

og måske ikke ønsker at der skal være ansigt på disse " dumme " spørgsmål i andres øjne 

samt at tonen kan være temmelig hårdt herinde til tider og folk er hurtig til at dømme og skyde med skarp

blot en tanke men ved jo ikke om det holder stik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.