Lige lidt undren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.133 visninger
23 svar
15 synes godt om
25. februar 2013

mth1987

Ja Sorry, men er flere gange stødt på tråde hvor ts er anonym, hvor det efter min holdning ku være ligegyldigt... 

Det er ikke for at hænge nogen ud eller skabe konflikt, det er simpelthen bare en undren? Er det bare mig ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2013

Janni.

mth1987 skriver:

Ja Sorry, men er flere gange stødt på tråde hvor ts er anonym, hvor det efter min holdning ku være ligegyldigt... 

Det er ikke for at hænge nogen ud eller skabe konflikt, det er simpelthen bare en undren? Er det bare mig ??

Jeg undres også 

Anmeld

25. februar 2013

Krussedulle

mth1987 skriver:

Det er ikke bare dig!

Anmeld

25. februar 2013

2721

Alle mennsker har vel forskellige holdninger om hvad der er privat og nogen ønsker bare ikke at det kan Googles tilbage til dem.

Anmeld

25. februar 2013

mth1987

Rart at vide man ikk er alene om det. Synes bare det er mærkeligt at sku føle at man behøver være anonym for ting der ikke er personlige. 

Anmeld

25. februar 2013

mth1987

Bøllemyr skriver:

Alle mennsker har vel forskellige holdninger om hvad der er privat og nogen ønsker bare ikke at det kan Googles tilbage til dem.

Enig. Og folk har bestemt også ret til det, det ska jeg slet ikk bestemme, var bare en undren men man bliver jo altså også lige husket på af baby.dk ikke at "misbruge" det når man vælger at være anonym

Anmeld

25. februar 2013

Krussedulle

mth1987 skriver:

Rart at vide man ikk er alene om det. Synes bare det er mærkeligt at sku føle at man behøver være anonym for ting der ikke er personlige. 

Nu må man jo ikke stille spørgsmålstegn ved folk anonymitet

Men at oprette en anonym tråd med overskriften "hvor kan man billigst købe mælk" det syntes jeg er underligt

Anmeld

25. februar 2013

2721

mth1987 skriver:

Enig. Og folk har bestemt også ret til det, det ska jeg slet ikk bestemme, var bare en undren men man bliver jo altså også lige husket på af baby.dk ikke at "misbruge" det når man vælger at være anonym

Jeg undre mig skam også nogen gange, men er også sikker på at der bliver undret sig over nogle af de ting jeg vælger at gøre anonyme.

Som jeg tolker den med misbrug af anonymitet, der tænker jeg mest på at tale grimt om andre m. m. men ikke på at man vælger at være anonym hvis man fx spørger hvad en liter mælk koster i rema1000.

Anmeld

25. februar 2013

mth1987

Krussedulle skriver:

Men at oprette en anonym tråd med overskriften "hvor kan man billigst købe mælk" det syntes jeg er underligt

Det er også den slags jeg mener ikk er nødvendige.  

Anmeld

25. februar 2013

2721

Krussedulle skriver:

Haha har brugt næsten samme eksempel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.