Lige lidt undren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2013

mth1987

Bøllemyr skriver:

Jeg undre mig skam også nogen gange, men er også sikker på at der bliver undret sig over nogle af de ting jeg vælger at gøre anonyme.

Som jeg tolker den med misbrug af anonymitet, der tænker jeg mest på at tale grimt om andre m. m. men ikke på at man vælger at være anonym hvis man fx spørger hvad en liter mælk koster i rema1000.

Vi er enige er den slags jeg synes er mærkeligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2013

mth1987

Jeg ville da også synes det var unødvendig at lave dette indlæg anonymt, men måske nogen ville ha gjort det

Anmeld

25. februar 2013

2721

mth1987 skriver:

Vi er enige er den slags jeg synes er mærkeligt.

Det er skam også mærkeligt, men må jo gå ud fra at folk føler sig nødsaget til det alligevel selvom jeg ikke forstår hvorfor

Anmeld

25. februar 2013

frkanonym

undrer mig også

men nu har jeg selv oprettet flere anonyme tråde, fordi jeg ikke vil googles, men alligevel er de fundet på google. 

så det nytter ikke rigtigt at være anonym længere..

Anmeld

25. februar 2013

Krussedulle

Bøllemyr skriver:

Haha har brugt næsten samme eksempel

Folk må selvfølgelig være anonyme alt det de vil.. Men nogle gange syntes jeg bare at det er fjollet

Anmeld

25. februar 2013

Fru Hansen

Jeg har valgt at være anonym enkelte gange. F.eks. hvis det var noget jeg ikke lige ville have at familien eller andre kender til.
Jeg er dagplejer og ved at en enkelt af mine dagplejeforældre også er herinde og de skal da heller ikke vide alt om mit privatliv.
Så længe folk ikke er ubehagelige mod hinanden så er jeg komplet ligeglad om så folk spørger efter billig mælk som anonym.
Jeg svarer lige så gerne på et anonymt indlæg som et ikke-anonymt indlæg.

Anmeld

25. februar 2013

FrkZier

frkanonym skriver:

undrer mig også

men nu har jeg selv oprettet flere anonyme tråde, fordi jeg ikke vil googles, men alligevel er de fundet på google. 

så det nytter ikke rigtigt at være anonym længere..

De kan jo stadig findes på Google, folk kamp bare ikke se det er dig der har skrevet det 

Anmeld

25. februar 2013

frkanonym

FrkZier skriver:

De kan jo stadig findes på Google, folk kamp bare ikke se det er dig der har skrevet det 

jo, desværre.. indlæg som jeg har skrevet anonyme, har folk fundet ved at søge på frkanonym.. min ekskæreste fandt samtlige anonyme tråde fra mig :s

Anmeld

25. februar 2013

FrkZier

frkanonym skriver:

jo, desværre.. indlæg som jeg har skrevet anonyme, har folk fundet ved at søge på frkanonym.. min ekskæreste fandt samtlige anonyme tråde fra mig :s

Ja men så det fordi han ved at dit brugernavn er frkanonym, et indlæg du har skrevet som anonym kan ikke findes på Google ved at skrive brugernavn, eller jo måske fordi dit navn indeholder 'anonym' så vil dine indlæg måske også komme frem, hvis du forstår hvad jeg mener?

Anmeld

25. februar 2013

frkanonym

FrkZier skriver:

Ja men så det fordi han ved at dit brugernavn er frkanonym, et indlæg du har skrevet som anonym kan ikke findes på Google ved at skrive brugernavn, eller jo måske fordi dit navn indeholder 'anonym' så vil dine indlæg måske også komme frem, hvis du forstår hvad jeg mener?

ja, det kan sagtens være, det er fordi, mit brugernavn indeholder 'anonym'

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.