"Update" på "han straffer mig for at være syg"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2013

jydeinden

Anonym skriver:

Tak for alt støtten igår piger! I nat har været et langt hosteanfald. Virkelig vildt. Nå men manden har hørt det, hvilket han ikke kunne undgå. Men han vendte bare ryggen til for at få fred. I morges sagde jeg så til ham som jeg plejer. Har du sovet godt.? Han svarede at han næste ikke havde sovet fordi jeg absolut skulle hoste hele natten. Jeg sagde hvorfor spurgte du ikke om jeg var ok hvis du hørte det? Han svar var "jeg håbede du skradsede af så jeg kunne få bassen (vores barn) for mig selv" jeg svarede at det var da noget mærkeligt noget at sige. han sagde " jeg er jo ikke dum, jeg skulle jo nok tinge efter hjælp hvis du holdt op med at trække vejret. du er bare så skide irriterende" Jeg sagde til ham at jeg synes det var nok og vi skulle gå fra hinanden når vi begge er trætte af hinanden. Og det er virkelig noget jeg mener. Men det synes han ikke. Han sagde at han vil blive sammen for vores søns skyld. sagde til ham at jeg netop synes det skulle være slut for vores søns skyld så han ikke skulle høre på skænderier hele tiden. Men så brølede han at jeg skulle holde min fede kæft   stoppede den midlertidigt der. Ville ikke have ham op og køre og var også træt og forpustet. 

nu må jeg bare blive rask igen og så få talt med ham igen.

noget nyt ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2013

AlberteSophie

Hold da op  Stort kram til dig!

Jeg havde nok taget min ting der, det lyder lidt til at han utrolig gerne vil styre dig!

- du ga ham jo ingen valgmulighed, du sagde faktisk at det var SLUT, og alligevel får han vendt det til at i bliver sammen 

Han har nok ret i at i burde blive sammen for jers barn, hvilke barn vil ikke have at mor og far bor sammen? Men det kræver jo bare at man kan enes! Jers barn vil nok ikke kunne forstå det det første lange stykke tid efter, men med tiden giver det mening! 

ALLE børn ønsker ders forældre det bedste

og hey, tænk på dig selv, du lever kun en gang, du skal da ud og være glad (:

Anmeld

28. februar 2013

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

noget nyt ?

Ikke rigtig vi har ikke fået snakket endnu. Men har tænkt mig at hive fat i ham iaften når bassen er lagt. 

Anmeld

28. februar 2013

DitteFisk

Anonym skriver:

Ikke rigtig vi har ikke fået snakket endnu. Men har tænkt mig at hive fat i ham iaften når bassen er lagt. 

Sender dig lige en omgang mental styrke og opbakning 

Anmeld

28. februar 2013

jydeinden

Anonym skriver:

jamen jeg krydser da fingre for at det på en eller anden måde ender godt du ved vel også godt at du bare kan lufte ud herinde bagefter

Anmeld

28. februar 2013

lotteh21

Hold da op... ved slet ikke hvad jeg skal sige til det...

til dig

Anmeld

28. februar 2013

B&J

Ved du hvad find nogle du kan bo hos og ta jeres barn med og skrid...

han er direkte en nar hat forstår slet ikke i kan sove i samme seng...

jamen jeg er rystet...

Anmeld

28. februar 2013

Skouboe

Hvis jeg havde fået sådan en smækket i hovedet, var jeg vendt rundt på hælen, pakket en taske til mig og sønnen og var gået min vej uden overhovedet at kigge tilbage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.