"Update" på "han straffer mig for at være syg"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2013

Anonym trådstarter

sandramor skriver:

Og ja den var dælme ikke gået her i huset..... Han var f.... Røget ud lige med det samme!!!

Sys han er en rigtig nar at han behandler dig sådan og taler til dig på en måde!!!

Lyder absolut som om du er bedre tjent uden ham i dit liv!

Er så meget bedre tjent uden!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2013

Anonym trådstarter

sandramor skriver:

WOW sikke en øøøh flink mand du har dig der

Jeg kan godt huske dit andet oplæg men ikke lige i detaljer så undskyld hvis jeg nævner noget du måske har fortalt

Men hvorfor er det lige at du stadig er sammen med ham hvis i skændes så meget og han faktisk bare sys du er røv irriterende?

Og nej den med at blive sammen for sønnens skyld den holder bare ikke..... Jeres søn kan jo mærke at hans mor er led og ked af det og skænderierne gør ham jo absolut heller intet godt

Ved det ikke. Det kommer ligesom snigende hans luner. Det er svært at forklare. Han bliver bare være og værre med tiden.

Anmeld

24. februar 2013

MortilElias2010

Anonym skriver:

Tak for alt støtten igår piger! I nat har været et langt hosteanfald. Virkelig vildt. Nå men manden har hørt det, hvilket han ikke kunne undgå. Men han vendte bare ryggen til for at få fred. I morges sagde jeg så til ham som jeg plejer. Har du sovet godt.? Han svarede at han næste ikke havde sovet fordi jeg absolut skulle hoste hele natten. Jeg sagde hvorfor spurgte du ikke om jeg var ok hvis du hørte det? Han svar var "jeg håbede du skradsede af så jeg kunne få bassen (vores barn) for mig selv" jeg svarede at det var da noget mærkeligt noget at sige. han sagde " jeg er jo ikke dum, jeg skulle jo nok tinge efter hjælp hvis du holdt op med at trække vejret. du er bare så skide irriterende" Jeg sagde til ham at jeg synes det var nok og vi skulle gå fra hinanden når vi begge er trætte af hinanden. Og det er virkelig noget jeg mener. Men det synes han ikke. Han sagde at han vil blive sammen for vores søns skyld. sagde til ham at jeg netop synes det skulle være slut for vores søns skyld så han ikke skulle høre på skænderier hele tiden. Men så brølede han at jeg skulle holde min fede kæft   stoppede den midlertidigt der. Ville ikke have ham op og køre og var også træt og forpustet. 

nu må jeg bare blive rask igen og så få talt med ham igen.

Hvor er han væmmelig! 

Anmeld

24. februar 2013

Anonym trådstarter

Undskyld alle sammen. Men magter ikke at svare hver og en. Er stadig syg. Men svare nogle af jer, så må i andre læse med der hvis i er imteresseret.

Anmeld

24. februar 2013

MortilElias2010

Anonym skriver:

Undskyld alle sammen. Men magter ikke at svare hver og en. Er stadig syg. Men svare nogle af jer, så må i andre læse med der hvis i er imteresseret.

Det er bare helt ok, bliv du bare rask så hurtigt som det nu er muligt så du kan bruge de ny inden kræfter på at komme ud af det der - et forhold er det ihvertfald ikke!  God bedring og god kamp 

Anmeld

24. februar 2013

sandramor

Anonym skriver:

Ved det ikke. Det kommer ligesom snigende hans luner. Det er svært at forklare. Han bliver bare være og værre med tiden.

Har selv været i et lignende forhold og Puuh det kom der intet godt ud af... Han vil uden tvivl aldrig ændre sig....

Så du har uden tvivl gjort det rigtige ved at bestemme med dig selv at nu er nok bare nok!!!

For ja han lyder ret væmmelig

Anmeld

24. februar 2013

jydeinden

Anonym skriver:

Det er også slut nu! Jeg vil ikke mere. Skal bare lige være rask og have overskud til at få ham til at forstå det. Vi var på vej væk fra hina den for to måneder siden også. Men på en eller anden måde fik han os til at prøve igen. Og har faktisk opført sig ok. Men så startede det lige så stille med ordene sindssyge kælling og i løbet af 4 dage er alt ved det gamle. der skulle åbenbart ikke mere til end lidt sygdom før han ikke magtede at opføre sig ordenligt mere. Så gider jeg altså heller ikke mere.

godt at høre.. stå ved uanset hvad han kommer med af "gode" ideer og uanset hvilke skælsord han vil fyre af overfor dig.. for du og jeres barn fortjener bedre end det.

men det er sgu da sørgeligt at manden taler sådan til dig når du har allermest brug for ham jeg har oprigtigt ondt af dig, selvom du formenligt ikke kan bruge det til en pind

Anmeld

24. februar 2013

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

godt at høre.. stå ved uanset hvad han kommer med af "gode" ideer og uanset hvilke skælsord han vil fyre af overfor dig.. for du og jeres barn fortjener bedre end det.

men det er sgu da sørgeligt at manden taler sådan til dig når du har allermest brug for ham jeg har oprigtigt ondt af dig, selvom du formenligt ikke kan bruge det til en pind

Åh jo det kan jeg. Det viser mig nemlig at omsorg stadig findes og det er muligt for mig en dag at møde en der kan give mig det.

Anmeld

24. februar 2013

Ciss

Helt utroligt, at han kan finde på at opføre sig sådan!

Rigtig god bedring og godt, at du nu sætter foden ned og kommer dig ud af forholdet. Du fortjener ikke den behandling.

Anmeld

25. februar 2013

jydeinden

Anonym skriver:

Åh jo det kan jeg. Det viser mig nemlig at omsorg stadig findes og det er muligt for mig en dag at møde en der kan give mig det.

selvfølgelig findes der omsorg, kærlighed og oprigtighed, men der findes desværre også idioter, og du har desværre været så uheldig at møde en af dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.