"Update" på "han straffer mig for at være syg"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.610 visninger
27 svar
43 synes godt om
24. februar 2013

Anonym trådstarter

Tak for alt støtten igår piger! I nat har været et langt hosteanfald. Virkelig vildt. Nå men manden har hørt det, hvilket han ikke kunne undgå. Men han vendte bare ryggen til for at få fred. I morges sagde jeg så til ham som jeg plejer. Har du sovet godt.? Han svarede at han næste ikke havde sovet fordi jeg absolut skulle hoste hele natten. Jeg sagde hvorfor spurgte du ikke om jeg var ok hvis du hørte det? Han svar var "jeg håbede du skradsede af så jeg kunne få bassen (vores barn) for mig selv" jeg svarede at det var da noget mærkeligt noget at sige. han sagde " jeg er jo ikke dum, jeg skulle jo nok tinge efter hjælp hvis du holdt op med at trække vejret. du er bare så skide irriterende" Jeg sagde til ham at jeg synes det var nok og vi skulle gå fra hinanden når vi begge er trætte af hinanden. Og det er virkelig noget jeg mener. Men det synes han ikke. Han sagde at han vil blive sammen for vores søns skyld. sagde til ham at jeg netop synes det skulle være slut for vores søns skyld så han ikke skulle høre på skænderier hele tiden. Men så brølede han at jeg skulle holde min fede kæft   stoppede den midlertidigt der. Ville ikke have ham op og køre og var også træt og forpustet. 

nu må jeg bare blive rask igen og så få talt med ham igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2013

Kløver

Sikke en omgang

Kæmpe kæmpe kram, håber i finder ud af det og rigtig god bedring

Anmeld

24. februar 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Sikke en omgang

Kæmpe kæmpe kram, håber i finder ud af det og rigtig god bedring

Ja, ved heller ikke hvorfor han er sådan. Men han synes vel bare jeg er skide irriterende som han siger .

Anmeld

24. februar 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Tak for alt støtten igår piger! I nat har været et langt hosteanfald. Virkelig vildt. Nå men manden har hørt det, hvilket han ikke kunne undgå. Men han vendte bare ryggen til for at få fred. I morges sagde jeg så til ham som jeg plejer. Har du sovet godt.? Han svarede at han næste ikke havde sovet fordi jeg absolut skulle hoste hele natten. Jeg sagde hvorfor spurgte du ikke om jeg var ok hvis du hørte det? Han svar var "jeg håbede du skradsede af så jeg kunne få bassen (vores barn) for mig selv" jeg svarede at det var da noget mærkeligt noget at sige. han sagde " jeg er jo ikke dum, jeg skulle jo nok tinge efter hjælp hvis du holdt op med at trække vejret. du er bare så skide irriterende" Jeg sagde til ham at jeg synes det var nok og vi skulle gå fra hinanden når vi begge er trætte af hinanden. Og det er virkelig noget jeg mener. Men det synes han ikke. Han sagde at han vil blive sammen for vores søns skyld. sagde til ham at jeg netop synes det skulle være slut for vores søns skyld så han ikke skulle høre på skænderier hele tiden. Men så brølede han at jeg skulle holde min fede kæft   stoppede den midlertidigt der. Ville ikke have ham op og køre og var også træt og forpustet. 

nu må jeg bare blive rask igen og så få talt med ham igen.

DET der er så uacceptabelt og så langt ude, at jeg slet ikke kan forstå, at du vil give ham flere chancer for at træde på dig.

Anmeld

24. februar 2013

tarkoflen

Kan du ikke tage jeres søn med over til din mor, for det er da uudholdeligt at skulle kæmpe med, om du så er syg eller ej! Han skal da ikke behandle dig på den måde!

Måske han fatter det, hvis du smutter?

Anmeld

24. februar 2013

jydeinden

jeg er direkte mundlam.. hvad filan bilder den narhat sig ind? sådan taler man altså bare slet slet ikke til et andet menneske, og jeg håber da godt nok at du har så meget selvrespekt at du herper manden herut! (og som du selv siger jeres barn fortjener bedre end det)

Anmeld

24. februar 2013

sandramor

WOW sikke en øøøh flink mand du har dig der

Jeg kan godt huske dit andet oplæg men ikke lige i detaljer så undskyld hvis jeg nævner noget du måske har fortalt

Men hvorfor er det lige at du stadig er sammen med ham hvis i skændes så meget og han faktisk bare sys du er røv irriterende?

Og nej den med at blive sammen for sønnens skyld den holder bare ikke..... Jeres søn kan jo mærke at hans mor er led og ked af det og skænderierne gør ham jo absolut heller intet godt

Anmeld

24. februar 2013

Kløver

Anonym skriver:

Ja, ved heller ikke hvorfor han er sådan. Men han synes vel bare jeg er skide irriterende som han siger .

Ja det lyder da som om han ikke kan få sat fingeren på pulsen hvad der er galt, måske det er flere ting som gør det. Var engang oppe at skændes med min mand inden vi fik børn, og det viste sig st hans lunte var mega kort fordi han ikke havde fortalt om nogle problemer på jobbet , det hjalp vi fik snakket så kunne jeg også have forståelse i den periode

Anmeld

24. februar 2013

sandramor

Og ja den var dælme ikke gået her i huset..... Han var f.... Røget ud lige med det samme!!!

Sys han er en rigtig nar at han behandler dig sådan og taler til dig på en måde!!!

Lyder absolut som om du er bedre tjent uden ham i dit liv!

Anmeld

24. februar 2013

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

jeg er direkte mundlam.. hvad filan bilder den narhat sig ind? sådan taler man altså bare slet slet ikke til et andet menneske, og jeg håber da godt nok at du har så meget selvrespekt at du herper manden herut! (og som du selv siger jeres barn fortjener bedre end det)

Det er også slut nu! Jeg vil ikke mere. Skal bare lige være rask og have overskud til at få ham til at forstå det. Vi var på vej væk fra hina den for to måneder siden også. Men på en eller anden måde fik han os til at prøve igen. Og har faktisk opført sig ok. Men så startede det lige så stille med ordene sindssyge kælling og i løbet af 4 dage er alt ved det gamle. der skulle åbenbart ikke mere til end lidt sygdom før han ikke magtede at opføre sig ordenligt mere. Så gider jeg altså heller ikke mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.