Det undre mig!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2013

o1Mutte

Min mand køber dem også for mig

Jeg var så heldig at få svamp down there.. Manden havde ikke tid til at smutte på apoteket for mig så måtte gøre det selv..

Står så ved skranken og siger (meget meget lavt) at jeg skal have noget mod svamp. Ekspedienten siger så (meget meget højt) hvor har du svamp??
Jeg peger så diskret ned og hun udbryder igen meget meget højt : NÅÅ DU HAR SKEDESVAMP.. SÅ SKAL DU HA DET HER.
Mig =

Jeg var SÅ flov. Og der var rigtig mange mennesker derinde og de gloede bare Kunne ha gravet mig ned.

Hvis jeg får det igen engang kommer manden til at hente det!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2013

Bare mig..

gædde/gitte skriver:

Syntes også det er pinligt ... flasher min vielsesring helt vildt, fordi jeg er overbevist om at folk tænker " nå nå nå .... der nok en der har skam pulet hele weekenden, uden gummi, Nasty girl " ha ha ha

Haha samme tanke har jeg. Er overbeviet om, at de tænker man har vold hygget sig i weekenden. Og især må de da ligge mærke til en, når man køber det hver mdr.  

Anmeld

24. februar 2013

Bare mig..

o1Mutte skriver:

Min mand køber dem også for mig

Jeg var så heldig at få svamp down there.. Manden havde ikke tid til at smutte på apoteket for mig så måtte gøre det selv..

Står så ved skranken og siger (meget meget lavt) at jeg skal have noget mod svamp. Ekspedienten siger så (meget meget højt) hvor har du svamp??
Jeg peger så diskret ned og hun udbryder igen meget meget højt : NÅÅ DU HAR SKEDESVAMP.. SÅ SKAL DU HA DET HER.
Mig =

Jeg var SÅ flov. Og der var rigtig mange mennesker derinde og de gloede bare Kunne ha gravet mig ned.

Hvis jeg får det igen engang kommer manden til at hente det!!

Ej sorry, men kunne ikke lade være med at grine.. Kunne SÅ meget have været mig der skrev det! Har oplevet præcis det samme, jeg havde dog været smart at skrive på en lille seddel "jeg har svamp i skeden". Fordi jeg synes det var så mega pinligt at skulle sige højt, hvis nu nogen hørte det! Jeg viste hende den og straks sagde hun, MEGET højt, har du haft skedesvamp før???!!  Kunne virkelig også have gravet mig ned lige på stedet . dette apotek er altid overfyldt så det var mega pinligt!! 

Anmeld

24. februar 2013

o1Mutte

MGN~NGM<3 skriver:

Ej sorry, men kunne ikke lade være med at grine.. Kunne SÅ meget have været mig der skrev det! Har oplevet præcis det samme, jeg havde dog været smart at skrive på en lille seddel "jeg har svamp i skeden". Fordi jeg synes det var så mega pinligt at skulle sige højt, hvis nu nogen hørte det! Jeg viste hende den og straks sagde hun, MEGET højt, har du haft skedesvamp før???!!  Kunne virkelig også have gravet mig ned lige på stedet . dette apotek er altid overfyldt så det var mega pinligt!! 

Haha de ekspedienter er godt nok ikke særligt rare

Utroligt de ikke fatter et vink med en vognstang.

Anmeld

24. februar 2013

Amanda Stage

Jeg synes det er langt værre når (specielt gamle damer) skal stirre forarget på ens struttende mavse!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.