Det undre mig!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2013

M (:

Elias2010<3 skriver:

Hahhahaha ! TAK ! Det er sådan jeg har det ! og så står der næsten altid en gammel kone bagi og kigger skævt på en ;

Ja, og de er så nysgerrige, at de næsten kravler helt op på båndet! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2013

Mettefpigen

Jeg har ingen problemer med at købe sådan noget :-) ligesom jeg ingen problemer har med at købe gummi eller stå i en sexshop.... Det er en ganske normal ting :-)

Anmeld

24. februar 2013

Krussedulle

Hihi,
Jeg har ingen problemer med at købe tests.

Syntes ikke det er værre end at gå på apoteket efter sine p-piller

Anmeld

24. februar 2013

Swerg

Krussedulle skriver:

Hihi,
Jeg har ingen problemer med at købe tests.

Syntes ikke det er værre end at gå på apoteket efter sine p-piller

Gud, er det virkeligt ? Sjovt vi er så forskellige det har jeg ikke noget problem med... Ikke mere ihvertfald. Da jeg var 15 syntes jeg det var enormt pinligt !

Anmeld

24. februar 2013

Swerg

Mettefpigen skriver:

Jeg har ingen problemer med at købe sådan noget :-) ligesom jeg ingen problemer har med at købe gummi eller stå i en sexshop.... Det er en ganske normal ting :-)

Ja det er nemlig ganske normalt! Også derfor det undre mig at jeg syntes det er pinligt

Anmeld

24. februar 2013

Swerg

M (: skriver:

Ja, og de er så nysgerrige, at de næsten kravler helt op på båndet! 

Dengang jeg var yngre, havde nok været 14 år, var jeg inde i et dårligt miljø hvor jeg stjal i butikkerne . En af mine veninder troede hun var gravid, så jeh tog i Føtex og stjal en gtest til hende ... Hvad jeg ikke vidste var at alarmen sad indeni!!! Det var fandme pinlig med butikschef, politi og mor og far.. Ung og meget dum. Fortryder det meget idag!

Anmeld

24. februar 2013

Ayasmor

Jeg har det egentlig helt fint med det. Synes dog ikke det er så fedt når folk stirrer helt vildt. Da jeg skulle købe en test, som skulle vise, at jeg ventede min datter, stod en middelaldrene dame og STIRREDE på mig mens jeg lagde testen på båndet. Måtte vende mig om og sige; Hvis du giver mig dit nummer, så skal jeg gerne ringe til dig når jeg selv har svaret! Hun blev helt flov og mumlede et undskyld.

Dog havde jeg det lidt svært med min højgravide mave. Jeg følte, at jeg lige så godt kunne have stået med et STORT skilt, hvorpå der stod: JEG HAR HAFT SEX!!!!!

Men du har ret. Det er sjovt, hvor forskellige vi er når det kommer til ting, der afslører lidt om vores privatliv (tests, kondomer, sexlegetøj, glidecreme etc.)

Anmeld

24. februar 2013

M (:

Elias2010<3 skriver:

Dengang jeg var yngre, havde nok været 14 år, var jeg inde i et dårligt miljø hvor jeg stjal i butikkerne . En af mine veninder troede hun var gravid, så jeh tog i Føtex og stjal en gtest til hende ... Hvad jeg ikke vidste var at alarmen sad indeni!!! Det var fandme pinlig med butikschef, politi og mor og far.. Ung og meget dum. Fortryder det meget idag!

Ej, ej, ej!  

Det er MEGA pinligt at blive taget i at stjæle (tror jeg ), og det er (mærkeligt nok) vildt grænseoverskridende at KØBE en graviditetstest - så det er jo bare pinligt med pinligt på! 

Anmeld

24. februar 2013

M (:

Ayasmor skriver:

Jeg har det egentlig helt fint med det. Synes dog ikke det er så fedt når folk stirrer helt vildt. Da jeg skulle købe en test, som skulle vise, at jeg ventede min datter, stod en middelaldrene dame og STIRREDE på mig mens jeg lagde testen på båndet. Måtte vende mig om og sige; Hvis du giver mig dit nummer, så skal jeg gerne ringe til dig når jeg selv har svaret! Hun blev helt flov og mumlede et undskyld.

Dog havde jeg det lidt svært med min højgravide mave. Jeg følte, at jeg lige så godt kunne have stået med et STORT skilt, hvorpå der stod: JEG HAR HAFT SEX!!!!!

Men du har ret. Det er sjovt, hvor forskellige vi er når det kommer til ting, der afslører lidt om vores privatliv (tests, kondomer, sexlegetøj, glidecreme etc.)

Haha, og jeg synes det er den FEDESTE kommentar ever  - ligesom ham, hvis p*k du gramsede på, fordi han blev for intim med DIN gravide mave

Men ja, jeg kender godt fornemmelsen af skiltet i panden! 

Anmeld

24. februar 2013

Ayasmor

M (: skriver:

Haha, og jeg synes det er den FEDESTE kommentar ever  - ligesom ham, hvis p*k du gramsede på, fordi han blev for intim med DIN gravide mave

Men ja, jeg kender godt fornemmelsen af skiltet i panden! 

Haha... Jeg ved heller ikke lige, hvad der gik af mig. Men lige i de situationer reagerede jeg da vist meget relevant No one touches my big fat preggy belly

Ja, hvorfor er det lige nogen har det sådan?? Man ved det jo godt, at gravid=sex.. Men når maven ikke er der bliver det bare mere åbenlyst, hvad man laver når lyset er slukket... eller tændt, eller midt på dagen, eller...eller...eller

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.